E-ticaret, dijitalleşme ve online yemek kanalları arttıkça, restoranlar restoran programları ile işlerine hız katarak ve güncel bilgiye anında ulaşarak giderlerini azaltıp, müşteri memnuniyeti sağlayarak satışlarını artırabiliyor…
DİA Restoran Programı, restoran işletmecilerine teknolojik çözümler sunarken, salon, masa yönetimi, self servis, paket servis, garson takibi, tahsilat sistemi, otel entegrasyonu, ödenmezler, ikramlar ve indirimler, adisyon bölme, barkodlu satış, yazdırma sistemi, yabancı dil desteği, depo programı, üretim ve maliyet, cari takibi, talep ve sipariş, grafikler ve raporlama modülleri sayesinde tüm restorana hakim olma olanağı sunuyor. Program ayrıca, yeni açılan restoranlarda, doğru restoran programı işletmeyi kuşbakışı bir şekilde görmeyi; böylelikle restoranda aksayan yerleri, işini iyi ya da kötü yapan personelleri fark etmeyi, içerideki iletişimi kolaylaştırmayı ve müşterilerin harcamalarını artırmayı sağlıyor.
DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay, “Restoran Programı”nın bulut teknolojisi üzerinden hizmet vermesi nedeniyle özellikle çoklu restoran sahibi firmalar tarafından tercih edildiğinin altını çizerek, “Doğru bir hızlı satış yönetimi seçimi yapmak; restoran, kafe, otel ve perakende sektöründe var olan işletmelerin başarıları için büyük önem taşıyor. Bu tip sistemler işletmelerin; satış takip, stok kontrol, müşteri takip ve muhasebe süreçlerini kolaylaştırırken, mutfak ile personel arasındaki iletişimi de hızlandırıyor. Siparişler doğrudan mutfaktaki bilgisayara aktarılıyor. Bu sayede servis yapan personel ile mutfaktaki personelin iletişimi minimuma inerken, siparişlerde gecikme yaşamadan, tam zamanında müşteriye servis ediliyor. Tam donanımlı bir pos/restoran programı, işletmeye adeta muhasebe departmanı gibi hizmet verirken, işletmenin gelir ve giderlerinin detaylı raporlanmasını da sağlıyor. Böylece kar ve zarar beyanıyla birlikte satış vergisi de kolayca düzenleniyor.” dedi.
Onay, DİA Restoran Yönetimi’nin hem paket servis özelliği hem de Getir / YemekSepeti entegrasyonu ile kolayca müşterilerin siparişlerini almayı sağladığını da sözlerine ekleyerek, “Kurye takiplerinin yapılabilmesi, müşteri ödemelerinin sorunsuz yönetilmesi, arayan kişinin sanal santralin tanıma hizmeti ile görülebilmesi işletmeye hem sadık müşteriler kazandırıyor hem de işinizi cep telefonunuzdan da yönetmeniz hız ve verimlilik katmanızı sağlıyor. DİA Restoran Yönetimi ile restoranınızı muhasebeniz ile tam entegre yönetmeniz mümkün” şeklinde konuştu.
Son Yorumlar