Samsung Electronics Türkiye Kurumsal Çözümler Departmanı önderliğinde, “Biz Biriz” temasıyla, kurumsal iş ortaklarına yönelik, geniş kapsamlı bir buluşma gerçekleştirildi. Kurumsal iş modelinin ve hedeflerinin iş ortakları ile masaya yatırıldığı organizasyonda, Samsung’un kurumsal pazardaki yeni dönem iş stratejileri hakkında da önemli bilgiler paylaşıldı…
Samsung, “Kurumsal” alandaki ürün ve çözümleriyle her geçen gün daha fazla sektöre erişirken, kurumsal iş ortaklarıyla da günden güne büyüyerek, pazardaki payını artırıyor. Samsung Electronics Türkiye Kurumsal Çözümler Departmanı’nın 16-19 Ekim tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirdiği, “Biz Biriz” kurumsal iş ortakları etkinliğinde, Samsung’un kurumsal pazardaki çözümleri ve iş stratejileri, kurumsal iş ortaklarıyla birlikte değerlendirmeye alındı. “Biz Biriz” teması çerçevesinde, Samsung Elektronics Kurumsal Departman yöneticileri, Samsung’un kurumsal çözümler tarafındaki 2015 strateji ve hedeflerini kurumsal iş ortaklarıyla paylaştı. Etkinlik çerçevesinde Samsung’un küresel kurumsal iş ortaklığı programları olan STEP (Samsung Team of Empowered Partners) ve SEAP (Samsung Enterprise Alliance Program)’ın sunduğu fırsatlar hakkında da detaylı bilgi paylaşımında bulunuldu. Samsung Electronics Türkiye Kurumsal Bölüm Direktörü Tansu Yeğen, Samsung’un kurumsal pazara yönelik gerçekleştirdiği yatırımların artarak devam ettiğini, tüketici elektroniği tarafında elde edilen başarıyı, kısa zamanda, kurumsal pazarda da yakalamayı hedeflediklerini ifade etti. 2015 yılı itibariyle Türkiye’de küçük ve orta ölçekli kurumlara yönelik ürün ve çözümlere de odaklanacaklarını ifade eden Yeğen, sözlerine şöyle devam etti: “Samung Kurumsal Bölüm olarak, önümüzdeki yıl sektörel bazlı ürün ve çözümlerimizi yetkin iş ortaklarımızla birlikte daha fazla kuruma ulaştırarak, kurumların üretkenliğini ve operasyonel verimliliğini artıracak yeni iş deneyimleri sunmaya devam edeceğiz. Bu hedefi gerçekleştirebilmek için güçlü bir kanal zincir yapısı ile iş ortaklarımıza güven duyacakları ve kendilerini ait hissedecekleri bir eko-sistem oluşturduk. Bu eko-sistem içerisinde, hem iş ortaklarımızın hem de Samsung’un kazançlı olacağı bir iş modeli kurguluyoruz” dedi. Samsung’un kurumlara yönelik sektörel çözümlerinin de anlatıldığı etkinlikte; Finans, Eğitim, Perkanede, Otomotiv, Sağlık, Telekom, ulaşım ve eğlence sektörlerine yönelik yeni ürün ve çözümler, kurumsal iş ortaklarının beğenisine sunuldu. Samsung kurumsal iş ortakları tarafındaki süreçlerin çalışmaya başladığını memnuniyetle gözlemlediklerini söyleyen, Samsung Electronics Türkiye Kanal ve İş Ortakları Yöneticisi Çetin Çoban, Samsung’un kurumsal alandaki ürün ve çözümlerle, hem iletişim hem de profesyonel ekran teknolojilerini üreten lider marka konumunu devam ettirdiğini ifade etti. Çetin sözlerine şu şekilde devam etti; “Vizyonumuz, Türkiye’nin tüm teknoloji ihtiyaçlarını karşılayabilmek. Bu doğrultuda, Samsung tarafından Ar-Ge’si yapılan teknolojileri, yenilikçi çözümleri ve bu çözümlere entegre, her biri kendi alanında pazar lideri olan ürünleri kurumsal müşterilerimizle buluşturarak, eşsiz bir kanal ve müşteri deneyimi sunmayı hedefliyoruz”. Samsung Electornics Türkiye’nin ortaya koyduğu hedefler arasında ayrıca, iş ortağı sayısında ortalama iki kat büyüme ile birlikte, iş ortaklarına özel, butik hizmetler sunulması ve ortaklık yapısının programlarla güçlendirilmesi de yer alıyor. Samsung Kurumsal İş Ortaklığı modeli Platin, Altın, Gümüş gibi farklı teşviklerle destekleniyor. Samsung, “Biz Biriz” etkinliği kapsamında, 2014 yılında hayata geçen STEP (Samsung Team of Empowered Partners) programı kapsamında ödül alan kanal iş ortakları da açıklandı.
Son Yorumlar