Samsung, MediaCat’in Ipsos KMG işbirliği ile bu yıl 6. kez gerçekleştirdiği Lovemark araştırmasına göre “en sevilen cep telefonu markası” oldu.
Geliştirdiği inovasyonlarla insanların hayat kalitelerini ve deneyimlerini zenginleştirmeyi, yaşamlarını renklendirmeyi hedef alan Samsung, MediaCat’in bu yıl 6. kez gerçekleştirdiği ve 21 Nisan – 6 Haziran tarihleri arasında MediaCat ve IPSOS işbirliğiyle Türkiye temsili 12 kentte, 15-60 yaş arasında 2000 kişiyle (kadın-erkek %50-50) bilgisayar destekli telefon görüşmeleri tekniğiyle (CATI) yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları 2014” araştırmasında En Çok Sevilen Cep Telefonu Markası seçildi.
4 Kasım’da yapılan törende Samsung adına ödülü alan Samsung Electronics Türkiye Kurumsal Pazarlama Direktörü Can Emci; “Samsung olarak gelecek on yıl için vizyonumuz, ‘Dünyaya İlham Ver, Geleceği Şekillendir.’ Samsung’un bu amaçla geliştirdiği cihazlar, sunduğu çözüm ve teknolojiler, insanların hayata dair yenilikleri keşfetmelerini ve deneyimlemelerini mümkün kılıyor. Samsung olarak teknolojinin, hayal gücüyle bir araya geldiğinde insanların hayatına anlam kazandırdığına inanıyoruz. Bu noktadan hareketle, daima tüketicilerin yaşadıkları hayatın bir parçası olarak onlara yeni çözümler ve ürünler sunmanın peşinde ilerliyoruz. Samsung’un teknolojideki bu yaklaşımı ve iddiası, tüketiciye fayda sağlayan yepyeni ürün ve hizmetler olarak dönüyor. Samsung, özellikle Ar-Ge alanında çok önemli yatırımlar yapan bir kuruluş. Bu nedenle de bugün son kullanıcıların ürünlerde görmek istediği tüm teknolojik ve tasarımsal yenilikler ile en yeni ve en ilgi çekici çözümleri, sektörde en hızlı şekilde sunabiliyor” şeklinde konuştu.
Samsung’un, her bireyin ihtiyaçları için gerçekten farklı teknolojiler sunabilecek bir yapıya sahip olduğunu da belirten Emci; “Hedefimiz, Samsung’u faaliyet gösterdiği kategorilerde, ilk tercih edilen ve en çok arzulanan marka haline getirirken; tüketici ile daha güçlü ve uzun soluklu ilişkiler kurmak ve Samsung cihazlarının farklı, kullanışlı ve yüksek teknolojik özelliklerini en etkin biçimde vurgulamak. Tüketicilerle aramızdaki bağı güçlendirmek için pazarlama iletişim stratejilerini bütünsel bir yaklaşımla geliştiriyor ve yönetiyoruz. Geleceğe dair planlarımızı ve hedeflerimizi oluştururken; insanları ve kültürleri derinlemesine anlamaya çalışıyor; büyümeyi, iş gelişimini ve yeni pazar oluşumlarını yönlendiren teknolojinin etkisini göz önünde bulunduruyoruz. Samsung olarak ürünlerimizdeki inovasyonların yanı sıra, tüketicinin sosyal ve eğlence amaçlı vakit geçirebileceği cihazlar sunarak, aslında günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası olarak da konumlanmakta vizyonumuzun bir parçası. Bu vizyon çerçevesinde marka olarak ‘Lovemark’ olarak konumlanmış olmak bizim için büyük bir gurur kaynağı” dedi.
Son Yorumlar