Geleceği bir bulut şirketi olarak karşılayan, kurumsal uygulamalar ve yazılım alanında dünya lideri SAP, teknoloji ve iş dünyası buluşmalarına bir yenisini ekledi. 42 yıllık global deneyimiyle Türkiye’deki şirketlere inovasyon ve verimlilik sağlayan çözümler sunan SAP, 29 Mayıs’ta Grand Cevahir Hotel Kongre Merkezi’nde SAP Bulut ve İş Çözümleri Zirvesi’ni gerçekleştirdi.
SAP’nin gelenekselleştirdiği teknoloji buluşmaları, 29 Mayıs’ta Grand Cevahir Hotel Kongre Merkezi’nde düzenlenen SAP Bulut ve İş Çözümleri Zirvesi’yle devam etti. 600’ün üzerinde sektör profesyoneli zirvede bir araya geldi ve 35 sunum gerçekleşti. Şirketlerin yenilikçi iş çözümleri ve bulut yaklaşımı ile kaydettikleri teknolojik dönüşüm anlatıldı.
35 milyon bulut kullanıcısıyla, dünyanın en hızlı büyüyen bulut şirketi olan SAP, bu alandaki deneyimini Bulut ve İş Çözümleri Zirvesi’nde katılımcılarla paylaştı. Mobilite, bellek içi teknolojiler ve bulut bilişim sayesinde bütün endüstrilere dokunan yenilikçi iş çözümü ‘SAP Cloud For Customer’ (Müşteri için Bulut Çözümleri) zirvede lanse edildi. Türkiye pazarına ilk defa tanıtılan SAP’nin bulut üzerindeki yeni Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümü ‘SAP Cloud for Customer’, zirvede büyük ilgi gördü. SAP’nin zirvede sunumunu yaptığı bir başka çözüm ise, analitik pazarlamaya yeni bir soluk getiren ‘SAP Customer Engagement Intelligence’ çözümü oldu. Bu çözüm şirketlere sahip oldukları verileri doğru analiz ederek, müşterilerinin ihtiyaçlarına özel ürün ve kampanya sunabilme yeteneğini kazandırıyor.
Zirvede ayrıca, SAP’nin insan kaynakları çözümlerinden yararlanan şirketlerin performans yönetimi, yetenek yönetimi, yedekleme ve gelişim yönetimi, e-eğitim, iş gücü analizleri ve planlama konularında nasıl daha verimli sonuçlar elde edebileceği anlatıldı. Modern insan kaynakları yönetimine uygun tasarlanmış SAP Success Factors çözümü, bulut üzerinde çalışan insan kaynakları süreçlerinin yönetiminde inovatif bir çözüm olarak zirvede dikkat çekenler arasındaydı.
Turkcell Akıllı Bulut üzerinden sunulan e-dönüşüm çözümleri, Türk Traktör ve Enerya’nın müşteri ilişkileri yönetimi, İstikbal, Evyap ve Polisan’ın tedarik zinciri yönetimi, Şişecam’ın satın alma ve üretim süreçleri alanında SAP çözümleriyle yakaladıkları dönüşüm, çarpıcı sunumlarla katılımcılara aktarıldı.
SAP Bulut ve İş Çözümleri Zirvesi’nde ayrıca yılın en başarılı firmaları da ödüllendirildi. Yılın İnsan Kaynakları Dönüşümü Ödülü’nü CarrefourSA, Yılın Müşteri İlişkiler Dönüşümü Ödülü’nü Mavi Jeans ve Yılın Tedarik Zinciri Dönüşümü Ödülü’nü Polisan aldı.
Büyümek ve Sürekli Kazanmak İsteyenler İçin SAP’den Yenilikçi İş Çözümleri
SAP İş Ortakları Detaysoft’un Platin sponsor ve Acron’un İnovasyon Sponsoru olduğu zirvede, SAP Bulut ve İş Çözümleri Zirvesi’nde anlatılan diğer bir konu ise analitik, mobil ve bellek-içi teknolojilerin bulut üzerinden ve iş süreçleri ile entegre olarak kullanımı oldu. Saha elemanlarının mobil cihazlar üzerinden verimli bir şekilde çalışması, analitik öngörü araçlarının ileriye yönelik pazarlama stratejilerini belirlemede kullanılması ve SAP’nin yenilikçi bellek-içi teknolojisi SAP HANA’nın bulut üzerinden sunulması ele alınan konular arasındaydı.
SAP’nin yeni nesil depo yönetim çözümleri de etkinlikte yer buldu. Depo yönetiminde sesle komut fonksiyonundan el terminallerinin yerini alması beklenen, sanal gerçeklik sunan gözlüklere kadar en son teknolojiler demolarla izleyicilere aktarıldı.
Gartner’ın tedarik zinciri ve satın alma çözümlerinde en iyi yönetilen ilk 25 şirket listesindeki 20 firmaya hizmet veren iş ağı SAP Ariba, dünyada 1 milyon tedarikçiyi buluşturuyor. SAP Ariba çözümü ile şirketler fikir aşamasından teslimata kadar tüm satın alma ve tedarikçi ilişkileri yönetimi süreçlerinde inovasyon oluşturuyorlar.
Son Yorumlar