CCR, geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediği Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi’nin ikincisinde yine sektörün öncülerini sektörün geleceğini tartışmak üzere bir araya getiriyor.
Sektör içi iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişimine önderlik etmek amacıyla birincisi geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi’nin ikincisi 14 Nisan 2016 Perşembe günü Adile Sultan Sarayı’nda gerçekleştirilecek. Geçtiğimiz yıl 9 konuşmacının yer aldığı zirve 94 firmadan 200’ün üstünde çalışan ve yöneticinin katılımıyla büyük beğeni toplamıştı.
Bu yıl konuşmacı sayısını 11’e çıkaran zirvede; Doğru teknoloji ile satışı artırma yöntemleri, telekomda müşteri ilişkileri deneyimi, kamu çağrı merkezlerinde teknoloji yönetimi, teknolojinin müşteri hizmetlerine etkisi, Interactive Intelligence bulut platformundaki gelişmeler, Türkçe ses ve konuşmacı tanıma çözümleri ile sesli imza uygulamalarının bugünü ve yarını, blended çağrı merkezi yönetimi ve teknoloji sigortacılıkta satışları nasıl artırır? gibi konu başlıkları ele alınacak.
Kredi Kayıt Bürosu, Vodafone, Gelirler İdaresi Başkanlığı, Metrics Danışmanlık, Interactive Intelligence, Nuance, Voiceweb, WIN Türkiye, Generali Sigorta gibi sektöründe öncü yerli ve yabancı firmalardan uzmanların deneyim aktarımı yapacağı zirvede CCR CEO’su Türker Erkin de konuşmacı olarak yer alacak.
Yer: Adile Sultan Sarayı | Tarih: 14 Nisan 2016 Perşembe | Saat: 08.30 – 13.00
Konuşmacılar
• Gürkan Platin Kredi Kayıt Bürosu• Hakan E. Çelik Vodafone• İlhan Karayılan Gelirler İdaresi Başkanlığı • Mesut Çüre • Shaheen Haque
• Seb Reeve |
• Robin Bortz Nuance• George Papalambros Voiceweb • Kıvılcım Hindistan Win Türkiye • Burak Gündüz Generali Sigorta • Türker Erkin |
#CCR, #TürkerErkin, #ÇağrıMerkeziTeknolojiZirvesi, #InteractiveIntelligence, #sesliimza, #Manset
Son Yorumlar