Pricer, elektronik etikette sanal mağazacılık, sosyal medya ile entegrasyon gibi pek çok yenilik sunuyor.
Perakende de operasyonel verimliliğini artıran çözümler sunan Sensormatic, yenilenen Pricer elektronik fiyat etiketi çözümleri ile perakende sektörünün en büyük sorunlarından biri olan kasadaki fiyatla, raftaki fiyatın farklı olması sorununu engelliyor. Yeni nesil etiketler, sanal mağazacılık ın yanı sıra sosyal medya hesaplarıyla entegre olarak pazarlama kampanyalarında daha etkin kullanım özellikleri de sunuyor. Böylece perakendecilere sektörde farklılaşmaları ve daha rekabetçi olmaları adına önemli imkanlar oluşturuyor.
Sensormatic’in başta gıda ve elektronik perakende endüstrisine yönelik olarak sunduğu elektronik fiyat etiketleri sayesinde, sergilenmekte olan ürünlerin geleneksel kağıt fiyat etiketleri yerine merkezi sistemler tarafından otomatik olarak fiyatlandırılması sağlanıyor. Anlık fiyat değişimlerini kolaylıkla gerçekleştirebilen sistem sayesinde, kampanya yönetimi merkezden aktif olarak yönetilebilir hale gelirken, yanlış fiyat sergilenmesi engelleniyor ve fiyatların yenilenmesi için sarf edilen iş gücünden tasarruf sağlanıyor.
Bununla birlikte, mağaza personelinin ihtiyaç duyduğu stok ve ürün bilgisi gibi ek bilgileri iletebilmesi sayesinde operasyonel verimlilik de artıyor.
Sonuç olarak, hassas bir iş olan ve zaman alan fiyat etiketlerinin güncellenmesi saniyelere indirgenerek; personel maliyetlerinin minimize edilmesi, satış aşamasında ve raf stok takibinde hızlı bilgi akışı, mağaza müşterilerinin güvenine katkı sağlanması, fiyatlandırma hatalarının önüne geçilmesi, döviz ya da mevsime bağlı değişken fiyatların ve kampanyaların etkin yönetimi sağlanıyor.
Sensormatic, konusundaki dünya lideri Pricer ile, mağazaların promosyonel kapasitesini güçlendirmek ve perakende müşterilerine benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmak için ideal,farklı boyutlarda, tüm ihtiyaçlara yanıt verebilecek segment ve piksel bazlı Elektronik Fiyat Etiketi çözümleri sunuyor.Perakende sektöründeki 20 yılı aşkın deneyimiyle Pricer markası, dünya genelinde en yüksek kalitede çözüm sunmasıyla itibar kazanmıştır. Bununla birlikte, 51 ülkede kurulumu yapılan Pricer, 2010 yılından bu yana dünya çapında elektronik fiyat etiketi çözümlerinde %60’lık pay ile pazar lideri konumundadır.
Her zaman en okunabilir ve görselliği en yüksek çözümleri sunan Pricer’ın ürün grubunda; kolay okunabilen yüksek kontrast oranına sahip LCD teknolojisi kullanan segment bazlı etiketler bulunuyor. Buna ek olarak, marka logosundan, taranabilir QR kodlara kadar istenenen her öğeyi sergileyebilen, e-paper teknolojisine sahip piksel bazlı etiketler de ürün grubunda yer alıyor.
Fark Oluşturan Teknoloji
Bileşenleri elektronik etiketler, yazılım ve ara iletişim birimlerinden oluşan; hassas verileringüvenliği için en güvenli ve etkin kablosuz iletişim teknolojisi olankızılötesi (IR) teknolojisi ile iletişim sağlayan Pricer’ın, segment ve grafik bazlı etiket platformları iki yönlü iletişim desteği sunarak, tüm elektronik fiyat etiketlerinde yapılan değişiklikleri yazılım üzerinden kontrol etmeyi mümkün kılıyor. Bu, Pricer elektronik fiyat etiketlerini muadilleri karşısında öne çıkaran büyük bir avantaj teşkil ediyor.
Efektif kaynak kullanımına olanak tanıyan bu sistem, mağazaların merkezden yönetimine imkan tanırken, operasyonel faydaları ile yatırım maliyetlerinin kısa zamanda geri dönüşünü sağlıyor.
Tüm etiket pillerinin, sadece iletişime geçildiğinde enerji harcaması ve kullanılan kızılötesi teknolojisinin en az enerji gerektiren teknolojilerden biri olması, segment bazlı etiketlerin pil ömrünü ortalama 8, grafik bazlı etiketlerinse ortalama 5 yıla kadar uzatabiliyor.
E-paper teknolojisi sayesinde daha fazla görsel alana sahip olarak, etiket ekranı daha etkin kullanılabilliyor. Müşterilere yönelik daha fazla bilgi ve promosyon alanı sunan etiket ekranında; mevcut stok bilgisi, indirim yüzdeleri ve daha bir çokönemli veri, en güncel haliyle paylaşılabiliyor. Bunlara ek olarak, QR kod ve barkod eklentileriyle, müşterilerin ürün ile ilgili sosyal medya veya online pazarlama kampanyalarına akıllı telefonlarını kullanarak anında erişmeleri sağlanabiliyor. Eğer segment bazlı etiketler kullanılıyorsa, NFC seçeneğiyle bu uygulamalar gerçekleştirilebiliyor.
Yeni çağ: Sanal mağazacılık
Sensormatic tarafından sunulan ve her mağazanın isteklerine cevap verebilmek için birçok seçenek sağlayan, kolay güncellenebilen, çeşitli ebatlarda renkli promosyon ve fiyat aralıklı LCD ekranlı SmartTAG, HD grafik etiketleri üzerindeki canlı, yüksek çözünürlüklü ekran ile yazıların daha iyi okunabilirliğini sağlıyor.
Günümüzde, perakende sektöründe satışların büyük oranı fiziki mağazalarda gerçekleşiyor olsa da, sanal (online) perakendeciliğin hızla büyüdüğü biliniyor. Bu durum göz önüne alındığında, fiziki mağazaların da sanal (online) alışveriş deneyimlerini yansıtabiliyor olmaları oldukça önemli.Günümüz müşterileri satın alma kararlarını almadan önce, mağazaları dolaşmalarına ek olarak internet ve akıllı telefonlarını kullanarak artık ürünler hakkında daha çok bilgiye ve detaya ulaşabildiğinden, perakendecilerin fiziki mağazalarında bu bilgilere kolay erişilebilir bir altyapı sunmaları gerekiyor. Elektronik fiyat etiketleri ile, ürünü fiziki olarak tanıma ve deneme imkanı ve sanal (online) alışverişin sunduğu yetkinlikleri bir araya getirebilen perakendecilerin, büyük bir avantaj yakalayacağı öngörülüyor.Pricer elektronik etiket ekranında; mevcut stok bilgisi, indirim yüzdeleri ve daha birçok önemli veri, en güncel haliyle paylaşılabiliyor. Bunlara ek olarak, QR kod ve barkodeklentileriyle, müşterilerin ürün ile ilgili sosyal medya veya online pazarlama kampanyalarına akıllı telefonlarını kullanarak anında erişmeleri sağlanabiliyor. Eğer segment bazlı etiketler kullanılıyorsa, NFC seçeneğiyle bu uygulamalar gerçekleştirilebiliyor. Sensormatic tarafından sunulan elektronik fiyat etiketleri çözümü ile perakende mağazalarındaki fiyat değişikliği, sanal (online) mağazalarda da eş zamanlı olarak ve hızlı bir şekilde güncellenerek, fiziki mağaza dijital hıza çıkıyor. Daha da önemlisi, elektronik fiyat etiketleri sayesinde perakendeciler, sanal (online) ürün fiyatlarıyla fiziki mağaza ürün fiyatlarını daha esnek, etkin ve hızlı bir şekilde yönetebilliyorlar. Böylece bütünsel bir alışveriş deneyimi, tüm kanallar üzerinde müşteriye sunulabiliyor.
Son Yorumlar