Şikayetvar.com Genel Müdürü Dr. Ömer Deveci 4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nde gerçekleştirdiği sunum ile markaların bilinirlikten sadakate giden zorlu süreçte müşteri ilişkileri alanında nelere dikkat etmeleri gerektiğinin aktardı. Deveci; markaların, gelen her şikayeti sunulan hizmet kalitesinin geliştirilmesi adına bir fırsat olarak görmeleri gerektiğinin altını çizdi. Deveci, konuyla ilgili olarak “ŞikayetVar.com olarak her gelen şikayete bakış açımız, armağan oldukları yönünde. Sitemizin ise en büyük başarısı şikayetin yanı sıra teşekkür kavramını ön plana çıkarmış olmasıdır.”dedi.
Şikâyet yazan kişiler için oluşabilecek hukuki sorunların önüne geçme ve markaların imajının haksız yere zedelenmesini engelleme amacıyla tüm şikâyetlerin denetimden geçirildiğini belirten Deveci sunumuna Türkiye’deki şikayetlerin demografik özelliklerini paylaştı. Kadınların daha çok şikayet etmesi beklense de erkeklerin şikayetvar.com’u daha yoğun kullandığını belirten Deveci konuşmasını “Genel olarak üniversite mezunu eğitim seviyesinin tercih ettiği platformumuzda direk tercih edilme oranımız ise %13. Şikayet ettikleri kurum ile iletişime geçmeden sitemizi kullanmayı tercih eden ciddi bir kitle söz konusu. Son olarak mesai saatleri içerisinde kullanım oranı çok yüksek, mesai bitimi ve haftasonu zaman dilimlerinde ise kullanım oranı düşüş gösteriyor.” şeklinde sonlandırdı.
Markalar, “dijital dönüşümü ve yeni müşteriyi” 4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nde anlattı.
Müşteri Hizmetleri sektörünün gündemini, ihtiyaç ve mevcut faaliyetlerini en doğru şekilde tespit ederek sektörle ilgili konuları ve ilgili kişileri bir araya getirmeyi misyon edinen Müşteri Hizmetleri Zirvesi, 4 Mayıs 2016 Çarşamba günü Steinberger Maslak’ta düzenlendi. Bu yılın teması “Müşteri Deneyiminde Dijital Dönüşüm”dü.
Özel sektör ve kamu çalışanlarını bir araya getiren zirvede markalar sektör bazlı en iyi müşteri hizmetleri dijital dönüşüm örneklerini ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Zirvede başta Perakende, Enerji, Sigorta ve Bankacılık sektörleri olmak üzere Beyaz Eşya, E- Ticaret, Online Oyunlar, Belediyecilik ve İnovatif Platformlar sektörlerinde, müşteri hizmetlerinde dijital kanallara geçiş yapan birçok kurumun temsilcilerinin sunumlarıyla sektörün güncel trendlerini izleyenlere aktardı.
Zirvede 4 farklı panelde, 22 oturumda 49 farklı konuşmacı müşteri hizmetleri sektörünü dijital dönüşüm ekseninde teknolojiden, operasyonel uygulamalara ve trendlere kadar her yönüyle ele aldı. Zirvenin öne çıkan konu başlıkları “Dijitalleşen müşteri hizmetlerinde doğru servis mimarisi için yapılması gerekenler, Dijital dönüşüm için kullanılması gereken teknolojiler, dönüşümle gelen maliyet avantajları ve dijital dönüşümle beraber müşterileri daha iyi tanıyabilmenin yolları” idi.
#Şikayetvarcom #teşekkür #şikayet #ÖmerDeveci #MüşteriHizmetleriZirvesi #manset