Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da Pronet, 4 altın, 3 bronz olmak üzere toplam 7 ödülle döndü.Stevie Awards’tan Pronet’e 7 Ödül Birden!
Sundukları hizmetlerin bir kez daha ödüllendirilmiş olmasından gurur duyduklarını belirten Pronet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet olarak odağımızda hep müşterilerimiz var. Onlara benzersiz bir deneyim yaşatmak için dünyadaki trendleri ve teknolojileri yakından takip ediyor, bunları altyapı ve hizmetlerimize yansıtıyoruz. Alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor olmamız da bu vizyonun bir sonucu. Müşterilerimizin memnuniyeti ve bugüne kadar kurtardığımız on binlerce hayat bizim için zaten çok büyük bir ödül. 2015 IMI Ödülleri’nde En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü aldık. Bu yıl çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden 11. Contact Center World Awards’ın, EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci seçildik. Şimdi de Stevie Awards’ın sahibi olduk. Hedefimizde müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini hep daha ileriye taşımak var.” dedi.
Pronet’in Stevie Awards’ta kazandığı altın ve bronz ödüller şunlar:
Altın
Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi
Elektronik Sektöründe Yılın Şirketi
Yardımcı Uygulamalar ve Servisler: Pronet Panik Butonu Uygulaması
Mobil Uygulamalar: Pronet Panik Butonu Uygulaması
Bronz
Yeni Ürün Yazılımı-Güvenlik Çözümü: Phantom Call
Yılın PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması
Yılın Teknoloji PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması
#StevieAwards, #Pronet, #Ödül, #MüşteriHizmetleri, #ElektronikSektöründeYılınŞirketi, #PanikButonuUygulaması, #PhantomCall, #Sonhaber
Son Yorumlar