Bireysel Bankacılık, Kurumsal Bankacılık, Özel Bankacılık ve KOBI Bankacılıgı gibi birçok farklı segmentte müsterilerinin hayatını kolaylastıran Türk Ekonomi Bankası ile çagrı merkezi sektörünün genç ve dinamik sirketi Callpex, önemli bir isbirligine imza attı. Degisen is ihtiyaçları ve büyüme kaynaklı olusan ek kapasite ihtiyaçlarını hızlı ve esnek bir sekilde karsılamak isteyen TEB,
is ortagıyla aynı dili konusabilen Callpex ile çalısmayı tercih etti. Sektörde, müsterilere en iyi hizmeti sunabilmeyi amaçlayan sirketler arasında her geçen gün büyüyen ciddi bir rekabet ortamı oldugunu söyleyen TEB Çagrı Merkezi Müdürü Banu Cebe, Callpex ile yapılan isbirliginin hangi ihtiyaç dogrultusunda basladıgı hakkında su bilgileri verdi: “Türk Ekonomi Bankası (TEB) olarak, bir yandan Çagrı Merkezi’mizi çok hızlı bir sekilde büyütürken, bir yandan da müsterilerimize sundugumuz ürünlerimizi, hizmetlerimizin sayısını ve fonksiyonlarını artırmayı hede’iyoruz.
Bununla birlikte, ‘mükemmel bir müsteri deneyimi’ yasatmak üzere tüm gücümüzle çalısıyoruz. Sirketlerin müsterilerine daha iyi hizmet sunabilmek için kıyasıya yarıs içerisinde oldugu bankacılık sektöründe, amaçlarımıza en uygun hizmeti, dıs kaynak hizmeti seklinde sunan sirketlere ihtiyaç duymaya basladık. Bu sirketlerden biri de Callpex oldu.”
Kredi kartı satıslarımızın %34‘ü Callpex ile gerçeklestirildi… Müsteri odaklı çalısmalarına yogun bir
sekilde devam ettiklerini vurgulayan Cebe, kredi kartı satıslarındaki hede’erine Callpex ile birlikte ulastıklarına dikkat çekti: “2012 yılında bir milyonun üzerinde müsterimizi arayarak kendileriyle iletisime geçtik. Müsteri ihtiyaçlarını karsılayacak ürünlerle müsterilerimize
fayda yaratırken, farklı konularda da müsterilerimizi bilgilendirerek müsteri memnuniyetini sagladık. Toplam kredi kartı satıslarımızın %34‘ünü is ortagımız Callpex ile gerçeklestirdik ve hedeflerimizi birlikte yakaladık.” Callpex ile isbirligi yapmaya devam ediyoruz… 2012 yılının son çeyreginde kalite, verimlilik ve satıs oranlarının çok önemli bir ivme kazandıgını belirten Cebe, “Kazandıgımız bu ivmeyi 2013 yılında daha da ileriye tasıyabilmek için Callpex ile çalısmalarımıza devam etmekteyiz. Yeni yatırımlar ile birlikte sirketin, bizim de degisen ve çesitlilik kazanan taleplerimize cevap verecek yatırımlar yaptıgını görüyor olmak çok sevindirici” dedi.
Callpex, tecrübeye ve profesyonel tutumasahip bir çözüm ortagı… Isbirliginin mükemmelligine ve is ortaklıgının hayati önemine de deginen Cebe, is ortagı olarak neden Callpex’in seçildigine iliskin olarak su açıklamada bulundu: “Callpex, Türkiye’nin en büyük çagrı merkezlerinden biri; aynı zamanda bankacılık alanında sektör tecrübesi olan ve yönetim kadrosuyla fark yaratan bir çözüm ortagı. Sirketin öne çıkan bu özellikleri seçimimizde etkili oldu. Is birliginin devam etmesinde ise bu tecrübelerin, samimiyet ve profesyonel tutum içinde projeye aktarılmasının çok büyük rolü var” dedi. Callpex Is Gelistirme ve Satıs Direktörü Tuna Baliç ise projeye dair söyle konustu: “Iki firma arasındaki sinerji ve uyum projenin tüm süreçlerine pozitif yönde katkı sagladı. Callpex olarak, TEB ile ortak bir hedef dogrultusunda basarıyı yakalamak için çok titiz bir sekilde çalıstık. Ortaya çıkan sonuçtan biz de son derece memnunuz.”
Son Yorumlar