Türkiye’nin lider çağrı merkezi yazılım şirketi Tegsoft, artan iş yüklerine uyum sağlamak için IBM Bulut’u tercih etti.
İSTANBUL, TÜRKİYE – 09 Kasım 2017: Türkiye’nin lider çağrı merkezi yazılım şirketi Tegsoft, Çağrı Merkezi Yazılımı ve İletişim Merkezi Çözümlerini desteklemek üzere IBM (NYSE: IBM) Bulut’u seçtiğini duyurdu. Tegsoft, kendi çözümlerini dünyadaki yeni pazarlara genişletirken IBM Bulut altyapısı üzerinden hizmet sunacak.
Tegsoft, Türkiye’de 2008’den bu yana web tabanlı bağımsız yazılım şirketi olarak müşterilerine hizmet sunuyor. Bugün Tegsoft, yerel pazarda yüzde 60’lık payı ile Linux tabanlı Tegsoft çağrı merkezi yazılımını kullanan 400’den fazla müşterisi ve 10 binden fazla çağrı merkezi operatörü aracılığıyla her gün bir milyondan fazla çağrının gerçekleştirilmesine aracılık ediyor. Şirket, yeni projeleri ile İngilizce, Almanca, Rusça, Arapça, Korece ve Çincenin de aralarında bulunduğu 25 farklı dilde geliştirilen çözümlerinin kullanımını genişletmeyi hedefliyor.
Avrupa, Kanada ve Amerika Birleşik Devletleri piyasalarında büyüme ve pazar payını artırma hedefi ile yola çıkan Tegsoft, fiziksel sunucu ya da sanallaştırma platformu kullanımında sıklıkla karşılaşılan uzun iş süreçleri, fiziksel kurulum gereksinimleri gibi sıkıntıları azaltmak ve iş sürekliliği için daha esnek, ölçeklenebilir ve güvenilir bir çözüm için IBM Bulut’u seçti.
Yeni proje ile Tegsoft, IBM Bulut’u yazılımlarını geliştirmek için güvenli bir ortam olarak kullanacak ve müşterilerinin iletişim merkezi için ihtiyaç duydukları altyapı ve yönetimi self servis hizmet (SaaS) olarak sunacak. Bu yolla müşterileri, birçok farklı kanaldan sağlıklı bir iletişim yönetimi gerçekleştirebilecek.
Tegsoft müşterileri aynı zamanda müşteri bağlılığı stratejilerini yönetebilecek, müşteri temsilcilerini izleyebilecek ve sesli arama, IVR, SMS, e-posta ve sosyal medya gönderileri gibi self servis iletişim işlemleri için yazılımı kullanabilecek. Özellikle finans, telekomünikasyon, turizm ve sigorta sektörlerinde yoğun olarak kullanılan ve kullanım kolaylığı ile pek çok farklı sektörde faaliyet gösteren müşteriler için tasarlanan sistem, kullanıcıların tüm bu iletişim kanallarını kullanıcı dostu tek bir ara yüzden yönetmesine olanak sağlayacak.
Tegsoft Kurucu Ortaklarından Eray Gürsoy konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “IBM Bulut’a geçiş, önceki modelimize kıyasla, bizim daha çok müşteriye ulaşmamızı ve onlara daha iyi, daha hızlı ve maddi açıdan daha uygun hizmet vermemizi sağlayacak. Buna ek olarak, IBM’in 19 ülkede 60’ın üzerindeki bulut veri merkezi bizim genişleme planlarımızı destekleyecek. Bu durum da bize, sistemi yeniden yapılandırmaya gerek kalmadan müşterilerimizin verilerini depolamada esneklik ve çeviklik sağlayacak”.
IBM Türk Genel Müdürü Defne Tozan da görüşlerini şöyle ifade etti: “Tegsoft’u IBM’in çözümlerini ve uzmanlığını kullanarak, küresel bir oyuncuya dönüştürme sürecinde rol almaktan gurur duyuyoruz. IBM Bulut’un küreselliği, yapay zekâ ve veri hizmetleri de içinde olmak üzere geniş hizmet kataloğu, Tegsoft’un dijital dönüşüm sürecini hızlandıracak.”
Tegsoft Hakkında:
TEGSOFT, ürün ve hizmetlerinde en yüksek müşteri memnuniyetini sağlama hedefiyle 2008 yılında kurulmuştur. 10 yılı aşkın yazılım, telekomünikasyon ve uluslararası proje deneyimine sahip iki bilgisayar mühendisi tarafından kurulan Tegsoft; kaliteli, güvenilir ve yenilikçi projeler ve ürünler ile Telekomünikasyon sektöründe Altyapı Üreticisi olarak faaliyet göstermektedir.
TEGSOFT, uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiği bilgi birikim ve deneyimlerini, tamamen Türk mühendisliği ile oluşturduğu; Ses, SMS, Email, Faks, Webchat, Sosyal Medya gibi farklı iletişim kanalları üzerinden iletişim kurmayı sağlayan TegsoftCC Çağrı Merkezi ürününde birleştirmiş ve başta Finans, Sağlık, Turizm gibi sektörler olmak üzere birçok farklı sektörde faaliyet gösteren firmalar tarafından tercih edilmiştir.
TEGSOFT kurulduğu günden itibaren tamamen IP Santral ve Çağrı Merkezi Üreticisi olarak konumlanmış olup, odağındaki Ar-Ge çalışmaları ile yenilikçi özelliklerin sektörde yaygınlaştırılmasını sağlayacak geliştirmeler üzerine çalışmaktadır. Satış Öncesi, Satış ve Satış Sonrası hizmetlerini yetkilendirmiş olduğu İş Ortakları aracılığı ile sürdürmekte olup, ürün eğitimlerini profesyonel eğitim bakış açısıyla faaliyet gösteren Tegsoft Academyaracılığı ile kurumlara ulaştırmaktadır.
#guncel, #TEGSOFT, #IBM
Son Yorumlar