TP-Link, yenilenmiş görünümünü ve buna paralel oluşturulan yeni marka kimliğini duyurdu.
Ağ çözümleri alanında dünyanın önde gelen üreticilerinden TP-Link®, bugün dünya genelinde, tüketicilerin yeni yaşam tarzlarına paralel olarak markasındaki dönüşümü duyurdu. 20. yılını kutlayan şirket, artık kablosuz ağ teknolojilerinin ötesine geçerek akıllı ev, akıllı telefon ve akıllı aksesuarlar kategorilerinde yeni ürünler sunmaya başladı. Bu gelişme ve yeni kurumsal strateji sonucunda TP-Link, marka kimliğini yeni bir görünüm ile güçlendirme kararı aldı.
“Son 20 yılda TP-Link Ar-Ge ekibi dünya genelindeki on milyonlarca müşterisinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere sürekli yeni ürünler geliştirdi. Şimdi bugünün internete bağlı yaşam tarzına uygun gereksinimleri karşılayacak yeni bir yolculuğa başlıyoruz” diyen TP-Link Başkanı Jeffrey Chao, sözlerini şöyle sürdürdü: “Ürün portföyümüz gelişmeye devam ettikçe markamızın da bu gelişmeyi izlemesi gerekiyor. Sizlere yeni TP-Link’i sunmanın heyecanını duyuyoruz. Önümüzdeki aylarda müşterilerimize daha dinamik ürünler ve pekiştirilmiş deneyimler sunmak için sabırsızlanıyoruz.”
Yeni logo, yeni slogan, yepyeni renkler…
TP-Link, yeni kurumsal stratejisi doğrultusunda kurumsal kimliği ve logosunu da yeniledi. Şirketin yeni sloganı olan “Akıllı ve Güvenilir” (Reliably Smart), TP-Link’in akıllı ürünler pazarına girdiğini vurgularken, aynı zamanda bir önceki slogandan da izler taşıyor. Şirketin yeni logosu, merkezi gösteren bir ok olarak tasarlandı ve TP-Link’in bugünün modern müşterisinin gereksinimleriyle uyumlu olarak, müşteri odaklı şirket kültürüne bağlılığı ifade ediyor.
Ayrıca, şirket logo tasarımında adının yazılışını TP-LINK yerine, insanlara daha basit ve daha cana yakın gelmesi doğrultusunda tümü küçük harflerden oluşan şekilde ‘TP-Link’ olarak güncelledi. Yeni kurumsal kimlik gereği web sitesini de yenileme kararı alan TP-Link, alışverişe uygun ve ürünlerin daha rahat bulunabileceği bir site oluşturuyor. Yeni site ve yeni kimliğe uygun hale getirilecek ürün ambalajları çok yakında piyasaya sürülecek. Son olarak şirketin yeni tarzıyla senkronize olan markanın yeni renk paleti, daha enerji verici ve çekici renklerle yenilendi.
TP-Link’in yeni kurumsal kimliğini oluşturmada stratejik ortağı olan FutureBrand’in Müdürü Brian Meyers, müşterilerin günümüzde hızlı, tempolu, sürekli değişen teknolojilerle karşı karşıya olduğunu ve onlara yetişmek için daha çok çaba harcamalarına rağmen, özellikler ve işlevler konusunda kafalarının karıştığını söyleyerek, “Yeni kimlik ve ambalajlama TP-Link’in güvenilirliğinin akıllı, ilerleyici ve insancıl kriterlere dayandırıldığı anlamına geliyor. Bu yeni imajın TP-Link’in ağ üretici kimliğinden, internete bağlı yaşam tarzlarına yönelik yeni kimliğine geçişinde yardımcı olacağına inanıyoruz” dedi.
Bugünden itibaren TP-Link web sitesinde, sosyal medya kanallarında, ürün paketleri ve tüm mağaza içlerinde, yeni kimlik uyarınca daha parlak renkler ve kalın, baskın yazılar görülmeye başlanacak. Müşterilerin gereksinimlerine uygun olarak en yüksek kalite standardını sağlamak üzere daha yenilikçi ve güçlü yeni ürünler (Talon AD7200 gibi) çok yakında satışa sunulacak.
TP-Link’in yeni kimliği ve en yeni ürünleri ilk kez 2-7 Eylül tarihlerinde Berlin’de yapılacak olan IFA Fuarı’nda 17. Salon, 111 nolu TP-Link standında görülebilecek.
#TPLink, #Logo, #Değişiklik, #yenilenmişgörünüm, #JeffreyChao
Son Yorumlar