TP-LINK Türkiye, kurumsal kullanıcılarına özel destek hizmeti veriyor. Bireysel kullanıcıların hizmetinde olan çağrı merkezinin dışında, kurumlar için özel destek numarası ve personeli bulunuyor.
Kablosuz ağ pazarında dünya lideri olan TP-LINK, Türkiye’de kurumlara özel destek hizmeti sunuyor. Bireysel kullanıcılara destek veren çağrı merkezinin dışında kurumsal kullanıcılar için hizmet veren ayrı yapılanması olan TP-LINK Türkiye bünyesinde, sadece kurumlara destek vermek üzere görev yapan teknik ekip ve kurumlara özel destek hattı bulunuyor.
TP-LINK Türkiye Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, kurumların network konusunda bireylerden çok daha farklı destek hizmetine gereksinimleri olduğunu belirterek, “Bu nedenle hem kurumsal kullanıcılarımıza hem de bu kurumlara proje hizmeti veren bayilerimize destek vermek üzere ayrı bir yapılanmaya gittik. Bireysel kullanıcılara hizmet veren çağrı merkezimizi outsource ettik; ama kurumlara desteği hala kendi içimizde sürdürüyoruz” diyor. TP-LINK’in kurumsal kullanıcılarına ve bayilerine özel bir destek hattı oluşturduklarını ve bu hattın gerisinde de yetkin teknik bir ekibin hizmet verdiğini söyleyen Dinçer, “Kurumların gereksinim duyduğu nitelikte ve uzmanlıkta destek veriyoruz. Network artık herkes için vazgeçilmez ama kurumlar için önemi biraz daha fazla. Ufak bir kesinti, büyük kayıplara neden olabiliyor. TP-LINK olarak bu ihtiyacın farkındayız ve özel destek ile kurumlara hizmet veriyoruz. Ayrıca kurumsal projelerde yakın şehirlerde saha desteği de sağlıyoruz” diyor.
Türkiye’de daha çok bireysel çözümleriyle tanınan TP-LINK’in kurumlara yönelik ayrı bir ürün-çözüm portföyü bulunuyor. Kurumsal alanda da hem ürün çeşitliliği hem de fiyat/performans avantajı ile dikkat çeken şirket, kurumsal ürün ve çözümlerini sürekli geliştiriyor.
Son Yorumlar