Küresel mobil pazaryeri Joom, Türkiye’nin en büyük perakende platformlarından biri olan Trendyol Grubu’nun Joom platformuna katıldığını açıkladı. Müşterilerine en iyi alışveriş deneyimini sunma gayesiyle bir araya gelen iki şirket, böylelikle kaliteli Türk ürünlerini dünya çapında tanıtabilmek için güçlerini birleştirecek…
Joom Logistics ile 150’den fazla ülkeye erişim ve eksiksiz bir lojistik çözüm sunan pazaryeri, Trendyol’un sınır ötesi satışlarını artırmasına ve Türk ürünlerini tamamen yeni bir kitleye tanıtmasına yardımcı olacak.
Türk Ürünleri Dünya Çapında Tanıtılacak
Joom, lansmanı Avrupa ve Rusya’da oldukça olumlu tepkiler alan geniş çaplı bir kampanyayla destekledi. Bu tanıtım faaliyetleri, sosyal medya üzerinden ve platformda yapılan promosyonlarla yürütüldü – örnek olarak, en iyi ürünlerle 13 temaya uygun seçim ve günlük hikayeler, sürekli yönlendirmeler ile ekstra trafik ve hem uygulama içinde hem de dışında etkileyici pazarlama faaliyetleri (toplamda 700’den fazla influencer!). Promosyona katılan bütün ürünler Joom kullanıcıları tarafından oldukça beğenildi ve platformda yüksek puanlar almalarını sağlayan harika kullanıcı yorumları aldı.
EMEA Bölgesi İş Geliştirme Başkanı Alexander Zaitsev, etkinlik ile ilgili şu sözleri aktardı: “Trendyol’un platforma katılmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Joom kullanıcıları, kalitesi ve cazip fiyatları nedeniyle Türk satıcıların ürünlerini çok takdir ediyor ve bu satıcıların ürünlerine giderek artan bir ilgi gösteriyor. Türkiye e-ticaret pazarındaki en önemli aktörlerden birini kullanıcılarımıza mümkün olan en geniş kaliteli ürün yelpazesini sunmak için Joom’da görmek son derece heyecan verici. Markanın pazarda büyük başarılara imza atacağından eminiz”.
Son Yorumlar