Türk Telekom, Van’da düzenlediği toplantıda başta fiber olmak üzere tüm bölgesel yatırımlarını masaya yatırdı. Müşteri memnuniyetini yükseltmek ve operasyonel verimliliği artırmak için düzenlenen “İller Yarışıyor” etkinliği de Van’da gerçekleşen Türk Telekom Bölge Müdürleri Toplantısı’nda duyuruldu…
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un yurt genelinde tüm il ve ilçelerindeki hizmet ve satış ağını yöneten 12 Bölge Müdürü, Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanı Haktan Kılıç ile bir araya geldi.
Bölge toplantısının ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanı Haktan Kılıç, “Türkiye’yi yeni teknolojilerle tanıştırmak” misyonu ile 81 ilde fiber dönüşümü gerçekleştiren Türk Telekom’un fiber altyapıya yaptığı yatırımlarla ilgili bilgiler verdi. Kılıç, Türk Telekom’un yeni dönemde dijital yaşam dönüşümü, değer odaklı mükemmel müşteri hizmetleri, dünyaya açılım ve bölgesel büyümeyi kapsayan “3D vizyonu” ile çalışmalarına devam ettiğini söyledi.
Türk Telekom’dan fiber dönüşüm
Kılıç, “Türk Telekom olarak, tüm Türkiye’de bir ‘fiber dönüşümü’ başlattık. 2013 1. çeyrek itibarıyla döşediğimiz fiber kablo uzunluğu yurtiçinde toplamda yaklaşık 170 bin kilometreye ulaşmış durumda. Bu, dünyanın çevresinin dört katı bir uzunluğa karşılık geliyor. Türkiye’nin en büyük fiber altyapısına sahibiz. Son 7 yıl içinde Türk Telekom olarak 13 milyar TL’yi aşan bir konsolide yatırım gerçekleştirdik. 2013’ün ilk çeyreğindeki konsolide yatırımlarımız ise 254 milyon TL oldu. Tüm bu yatırımlarımız sonunda bugün ülkemizde kişi başına aylık ortalama veri tüketim miktarı 32 GB’a yükselmiş durumda. Yurtdışı çıkış hızımız ise 1640 Gbps’e ulaşırken toplam genişbant müşteri sayımız 7.1 milyona çıktı. Türk Telekom olarak, altyapı ve teknolojiye yaptığımız bu büyük yatırımları yüksek kalite ve rekabet gücüne sahip olmak kadar, gelişimi sürekli kılmanın da çok önemli olduğu inancıyla gerçekleştirdik. Bundan sonra da bu anlayışla çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”
Türk Telekom memnun müşteri sayısını daha da artırmak için tam saha çalışacak…
Toplantıda Türk Telekom’un “şirket içi gelişim projesi” kapsamında Türkiye çapındaki tüm il müdürlükleri arasında düzenlediği yarışma da duyuruldu. “Türk Telekom İl Müdürlükleri Yarışıyor” projesinde il müdürlükleri kendileri için belirlenen hedeflere ulaşmaya çalışırken, aynı zamanda en yüksek müşteri memnuniyetini yakalamak için de çalışmalar yürütülüyor. Mayıs ayında başlayan “Türk Telekom İl Müdürlükleri Yarışıyor” organizasyonu ile her ay en başarılı il müdürlüğü belirlenecek. Birinci olan il müdürlüğüne Türk Telekom tarafından sertifika ve kupa verilecek.
Yarışmanın hedefini, “il müdürlüklerinin performans odaklı çalışmalarının sağlanması, performans takibinin düzenli ve sürekli hale getirilmesi, yıllık hedefe göre erken uyarı sisteminin oluşturulması” olarak sıralayan Haktan Kılıç, şunları söyledi: “Türk Telekom olarak 21.500’ü aşkın personelimizle, tüm yurt genelinde müşteri memnuniyeti öncelikli çalışıyoruz. Burada başlattığımız bu yarışma ile yurt genelinde verimliliğimizi artırma, gelir ve müşteri sayısı açısından hedeflerimize ulaşma yolunda, tüm il müdürlüklerimiz heyecanlı ve tatlı bir rekabet içinde çalışacak. Bu da bize müşterimize daha iyi hizmet sunabilme yolunda başarılı olduğumuz ve geliştirmeye açık yönlerimizin belirlenmesi olanağını sunacak. Böylelikle, çalışmalarımızı aldığımız sonuçlara göre sürdürerek müşteri memnuniyetimizi daha artıracağız”.
Bölgede ve Van’da yatırımlar sürüyor…
Türk Telekom Doğu 1 Bölge Müdürlüğü, Erzurum merkezli olmak üzere 12 ile hizmet veriyor. Toplantıda bir konuşma yapan Türk Telekom Doğu 1 Bölge Müdürü Timur Sevim, bölge genelinde 300 bini aşkın ev ve iş yeri telefonu abonesine ve yaklaşık 160 bin civarında internet müşterisine sahip olan Türk Telekom’un, bölgede yaklaşık 17 bin km fiber altyapısıyla müşterilerine haberleşme hizmeti verdiğini söyledi.
Van’da toplam 34 bin ev ve iş yeri telefonu müşterisi ile 23 bin aşkın internet müşterisi olduğunu, bugün itibarıyla Van’daki 50 bin hane ve işyerinin fiber altyapı kapsamında olduğunu belirten Sevim, 2011 yılında iki deprem felaketi yaşayan Van kenti için Türk Telekom’un tüm imkanlarını seferber ettiğini ve haberleşmede kesinti yaşanmamasını sağladığını, Türk Telekom altyapısı üzerinden tüm dünyayla iletişim sürdürülebildiğini söyledi. Sevim, Van’daki çalışmalar hakkında da şu bilgileri verdi:“Deprem sonrasında başta yeni yapılan TOKİ’ler olmak üzere Van merkez ve Erciş‘te haberleşme altyapısının yüzde 95 oranında fibere dönüştürülmesi için çalışmalarımız devam ediyor. İl genelinde yaklaşık 2 bin km fiber altyapımızla; 22 bini eve kadar fiber olmak üzere, 50 binin üzerinde haneye fiber altyapısı ile haberleşme hizmeti götürdük. Bu yatırımlarımız 2013 yılında da tüm hızıyla devam ediyor. 2013 yılı sonunda şehir merkezinin yüzde 95’ine fiber altyapısı sağlama hedefimiz var.”
Son Yorumlar