İnnova’nın GDS ortaklığı ile geliştirdiği çözüm, bankalar ve tüketici finansmanı şirketleri başta olmak üzere erken dönem tahsilat sürecinin paydaşları olan IT yöneticileriyle; krediler, hukuk ve finans iş kollarının alacak takip ve tahsilat yönetimini kolaylaştırıyor.
Türk Telekom iştiraki İnnova, risk yönetimine yönelik ler alanında lider şirketler arasında yer alan GDS (Global Data Solutions) ile işbirliği yaptı. İnnova, GDS’nin karar destek sistemlerindeki uluslararası bilgi ve tecrübesinden yararlanarak; ürün ailesinde yer alan Alacak Yönetim Sistemi’nin etkinliğini güçlendirmeyi, yönetimini kolaylaştırmayı ve erken dönem tahsilat oranını artırmaya yardımcı olmayı hedefliyor. İnnova, yapılan iş birliği ile firmaların en az kaynakla, en kısa sürede, en yüksek alacak tahsilatı yapmasına destek olacak. GDS’in karar motoru olan GDS Decision Engine’in İnnova sistemlerine entegrasyonu, İnnova’nın erken dönem alacak takip sisteminin güç ve özelliklerini artırarak erken dönem tahsilat sürecinde uluslararası standartta güçlü, esnek ve verimli bir çözüm oluşturacak. Verilen hizmet ile alacaklarını hukuki süreçleri başlatmak zorunda kalmadan erken tahsilat dönemi içerisinde tahsil eden kurumlar, dava masraflarından da tasarruf edecek. Tüm sürecin dijital ortama aktarılması sayesinde, daha az materyal ve sarf malzemesi kullanılacak, böylece çevrenin korunmasına destek olunurken sürdürülebilir bir dünyaya da katkı sağlanacak.
İnnova müşterileri önemli avantajlar sağlayacak
İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, iki kurum arasındaki güç birliğinin sektörde değişim yaratacağını söyleyerek şunları söyledi: “Türk Telekom iştiraki İnnova olarak, alacak takibi yönetimi alanında kendini kanıtlamış çözümlerimizin başarısını, GDS’nin Türkiye ve uluslararası arenadaki bilgi birikimi ve tecrübesinden yararlanarak daha da yükseklere taşıyacağız. GDS Decision Engine entegrasyonu ile daha da güçlenen İnnova Alacak Yönetim Sistemi’nin gelişmiş özellikleri, müşterilerimize önemli avantajlar sağlayacak. Bu sayede finans ve telekomünikasyon başta olmak üzere birçok sektörde, yüksek sayıda müşteriye sahip şirketler için alacak takip ve tahsilat süreçleri çok daha kolay yönetilebilir ve planlanabilir bir hale gelecek.”
#TürkTelekom, #İnnova, #GDS, #GlobalDataSolutions, #işbirliği, #DecisionEngine, #AydınErsöz, #IT
Son Yorumlar