Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı şirketi İnnova, kiosk üzerinde geliştirdiği çözümlerle şirketlere önemli kolaylıklar sağlıyor…
Türk Telekom iştiraki İnnova, geliştirdiği çözümlerle güncel mevzuatların işyerlerini sorumlu kıldığı sağlık ile güvenlik bilgilendirmelerinin verimli şekilde yapılmasına destek veriyor. İnnova’nın sektörel self servis çözümleri markası Kiosk İnnova’nın bu amaçla geliştirdiği çözümler işyerlerinde ziyaretçilerin self servis noktalarda kendi kayıtlarını kendilerinin yapmasına olanak sağlıyor.
Hızlı ve kolay kayıt
İnnova’nın self servis kiosk noktasında iş yeri ile ilgili tanıtım ve uyulması zorunlu kurallarla ilgili bilgileri içeren bir film gösteriliyor. Ziyaretçi kiosk ekranında bu filmi izliyor ve film sonrası kendine sorulan temel soruları cevaplayarak kayıt işlemini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştiriyor. Bu sayede işyeri ziyaretçinin yönetmeliklere uygun bir şekilde bilgilendirildiğini kayıt altına almış ve ziyaretçisini bilgilendirmiş oluyor. Kiosk İnnova çözümleri bu konuda işletmelere en uygun çözümü sunmayı hedefliyor.
#TürkTelekom #BilgiTeknolojileri #İnnova #Kiosk #ITNetwork #ITNetworkDergisi
Son Yorumlar