Turkcell Global Bilgi, İnterpromedya tarafından hazırlanan “İlk 500 Bilişim Şirketi Araştırması”nda “Çağrı Merkezi Hizmeti” kategorisinde satış gelirlerine göre birinci oldu. 4 yıldır birincilik ödülünü alan Turkcell Global Bilgi, genel sıralamada satış gelirlerine göre ise 28. sıraya yerleşti.
Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi sektördeki liderliğini aldığı ödüllerle pekiştirmeye devam ediyor. Interpromedya’nın bu yıl 14.’sünü gerçekleştirdiği ve Türkiye’nin en büyük ilk 500 Bilişim şirketinin yanı sıra pazar verilerinin ve CEO’ların 2012 hedeflerinin açıklandığı Bilişim 500 ödül töreni Grand Cevahir Otel’de düzenlendi. Türkiye’de bilişim sektöründe faaliyet gösteren firmaların 2012 yılı net satış gelirlerine göre hazırlanan Türkiye’nin bilişim alanındaki tek kapsamlı araştırmasında Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezleri listesinde 415 milyon TL’lik gelirle geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da birinci sırada yer aldı. “Bilişim 500” listesinde hizmet sağlayıcı kategorisinde dördüncü sırada yer alan Turkcell Global Bilgi, genel sıralamada ise 28. sıraya yerleşti.
Turkcell Global Bilgi adına ödülü alan Yurt İçi İş Geliştirme Direktörü Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Turkcell Global Bilgi olarak gerek yurtiçinde gerekse yurtdışında artan bir ivmeyle büyümemizi sürdürüyoruz. Bu büyümenin bir sonucu olarak Bilişim 500 listesinde bu yıl da birinci sırada yer almaktan büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz. “Çağrı Merkezi Hizmeti” kategorisinde elde ettiğimiz bu birincilik, sektörüdeki liderliğimizi pekiştiriyor ve yıl boyunca göstermiş olduğumuz performansı ortaya koyuyor. Sektörün en önemli oyuncusu olarak son dört yıldır elde ettiğimiz birinciliklerle çalışmalarımızı taçlandırıyor olmak bizleri çalışmalarımızda daha da gayretli olmaya sevk ediyor. Önümüzdeki dönemde de üstün teknoloji ve hizmet anlayışımızla yolumuza aynı gayret ve kararlılıkla devam edeceğiz.” dedi.
Son Yorumlar