Turkcell Global Bilgi Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarı olan ve Almanya’nın Berlin kentinde 16. kez düzenlenen Call Center World’e bu yıl da Türkiye’den katılan tek çağrı merkezi oldu. 18 ülkeden 250 katılımcının olduğu organizasyonda, Turkcell Global Bilgi, hizmetlerini ve çözümlerini sektörün önde gelen kuruluşlarıyla paylaştı.
Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, 18-20 Şubat tarihleri arasında Almanya’nın Berlin kentinde bu sene 16.’sı gerçekleşen, Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarı Call Center World’e katıldı. Bu önemli ve büyük organizasyona Türkiye’den katılan tek çağrı merkezi olan Turkcell Global Bilgi, fuarda sektörün önde gelen kuruluşlarıyla hizmetlerini ve çözümlerini paylaştı.
Çok dilli hizmet veren çağrı merkezi olarak Almanya’daki fuarda yerini alan Turkcell Global Bilgi, “En İyi Müşteri Deneyimi Uygulamaları” kategorisinde gerçekleştirdiği sunumda, müşteri deneyimini anlattı.
Konuyla ilgili bir açıklama yapan Turkcell Global Bilgi Yurtdışı Satış ve İş Geliştirme Direktörü Vildan Çal Özel “Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarına katılan tek Türk çağrı merkezi olarak, sektörümüzün geldiği noktayı uluslararası platformda paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu önemli fuarda şirketimiz; çözümleri, kalite ve bilgi güvenliği yaklaşımı ile en çok ilgi gören firmalardan biri oldu. Uluslararası arenada sektörümüzle alakalı gerçekleştirilen her türlü organizasyonda ülkemizi en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğiz.” dedi.
7600 Ziyaretçi
Bu yıl 16.’sı düzenlenen 18 ülkeden 250 firmanın katılımcı olduğu Call Center World fuarına ilgi büyüktü. Yaklaşık 7600 kişinin ziyaret ettiği fuarın bu yılki teması “Diyalog Kuruyoruz” oldu. Ayrıca “Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi”, “Müşteri Kanallarında X ve Y Jenarasyonu arasındaki farklar”, “Y Jenerasyonda Çalışan Yönetimindeki Zorluklar”, “Dünya Standartlarında Hizmet Nasıl Verilir” gibi konuların da işlendiği fuarda en yeni ürünler, inovatif çözümler ve geleceğe yönelik yeni trendler sunuldu.
Son Yorumlar