Yurt dışındaki Apple mağazalarında sunulan hızlı ve verimli teknik destek hizmeti, Turkcell ile Türkiye’ye geldi. Apple ürünlerinin yazılım ve donanımları için, onarımdan değişime her türlü teknik sorunu aynı gün içinde çözüme ulaştıran sistem, ilk olarak Turkcell’in İstiklal Caddesi, Bağdat Caddesi, Capitol ve Kanyon’daki 4 mağazasında devreye girdi. Turkcell’in Akıllı Destek hizmeti kapsamında sunulacak olan Apple desteğinden tüm Turkcell’liler yararlanabiliyor.
Turkcell, Türkiye’de ilk kez Apple ürünleri için mağazada anında teknik destek hizmeti sunmaya başladı. Sorun her ne ise teknik servise gitmeden aynı gün içinde Turkcell mağazasında çözüme ulaştırılmasını hedefleyen servis sayesinde, Apple kullanıcıları yazılımla ilgili sorunlarının yanında her türlü arızanın da hızla giderilmesini sağlıyor. Ekran ya da “home” tuşu onarımı, batarya değişimi gibi müşterinin çoğu kez fazlaca vakit ve enerji harcayarak gidermeye çalıştığı sorunlar anında çözüme ulaştırılıyor. Onarımın yanında gerektiğinde anında değişim de yapılabiliyor.
Her türlü soruna teknik servise gitmeden mağazada anında çözüm
Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Türkiye’de bir ilk olan Apple Teknik Destek hizmetimiz kapsamında müşterilerimizin Apple cihazlarıyla ilgili sorunlarını teknik servise gitmeye gerek kalmadan mağazalarımızda çözmeyi hedefliyoruz. Örneğin İstiklal Caddesi’nde yürürken iPhone’unun ekranı kırılan bir müşterimiz hemen mağazamıza gelerek sorununu teknik destek elemanına aktaracak. Teknik destek elemanı kısa bir süre içiresinde arızayı giderip cihazı müşterimize teslim edecek. Eğer arıza çözülemeyecek türden ise hemen orada yeni cihaz ile değişim yapılacak. İlk etapta İstiklal Caddesi, Bağdat Caddesi’ndeki Turkcell konsept mağazalarında devreye giren anında destek hizmetini önümüzdeki aylarda diğer lokasyonlardaki mağazalarımıza da yaygınlaştırmayı planlıyoruz. Hedefimiz, insan kaynağımıza yaptığımız yatırımlar, iş birliklerimiz ve mağazacılıkta üstün kaliteye yönelik çalışmalarımız sayesinde, Turkcell mağazalarına giren herkese eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatmak.”
Apple Teknik Destek hizmeti, Turkcell’in Akıllı Destek sistemi içerisinde, sadece Apple ürünlerine satış sonrası hizmet desteği verecek Genpa Teknisyenleri tarafından sağlanıyor. Teknisyenler İstiklal Caddesi ve Bağdat Caddesi Turkcell konsept mağazalarında 12:00-20:00 arasında görev yapacak ve iPhone’lar için anında destek verecek. Kanyon ve Capitol Alışveriş mağazalarında ise iPhone’lar teslim alınarak gün içinde çözüm sunulacak.
Akıllı Destek sadece Turkcell’de
Türkiye’de alanında bir ilk olan ve Turkcell mağazalarında bulunan “Akıllı Destek” alanında ile, Turkcell müşterilerinin telefonla ilgili her türlü teknolojik destek ve bilgi ihtiyacı alanında uzman personel tarafından karşılanıyor. Müşteriler “Akıllı Destek”te rehber yedekleme, telefondan telefona resim, video, rehber aktarımı, yazılım güncelleme, internet ayarı gibi işlemlerini yaptırabiliyor. Yeni cihaz alan tüm müşterilerin cihaz kurulumlarının ücretsiz olarak yapıldığı Akıllı Destek alanında sunulan hizmetlerden bir diğeri de arızalı cihazların alınıp teknik servise gönderilmesi, takibi ve müşteriye teslimi.
Son Yorumlar