Avea, Samsung, HTC, LG, Sony, Nokia, ZTE ve Huawei gibi markaların distribütörlüğünü üstlenen Mobimark, Türkiye çapındaki 200 bayisi ile iş akışlarını BT Kurumsal Bilgi Sistemleri’nin sunduğu bayi otomasyonu projesi ile sağlam bir zemine oturttu. Faaliyete başladığı Ocak 2014 itibariyle bilgi sistemleri altyapısını BT Kurumsal’ın danışmanlığında yapılandıran Mobimark, bu kapsamda Türkiye’nin ilk mobil bayi otomasyonu sistemine de sahip oldu.
BT Kurumsal Bilgi Sistemleri’nin yönderliğinde gerçekleştirilen bayi otomasyonu projesi, Mobimark ile Türkiye çapında şimdilik 200 olup sayısı her geçen gün artan bayileri arasında güçlü bir iş ve iletişim köprüsü kurdu. BT Kurumsal Bilgi Sistemleri’nin mobil iletişim sektöründeki deneyimi ve sunduğu ileri teknoloji ürünü çözümler sayesinde dört ay gibi kısa bir sürede tamamlanarak canlı kullanıma alınan proje kapsamında 200 bayi sisteme entegre edildi. Böylelikle bayiler ile Mobimark arasında süregelen sipariş girişi, cari hesap takibi, faturalandırma, satış raporlama, kampanya, satış sonrası hizmetler, ödemeler, anket ve duyurular gibi işlemler otomatize edilerek hataya yer bırakmayan, aynı zamanda hız ve esneklik avantajları sunan bir altyapıya taşındı.
Cep telefonu, sim kart ve kontör satışı yapan Mobimark, işinin en kritik aşaması olan bayileriyle iş akışlarını BT Kurumsal Bilgi Sistemleri’nin danışmanlığında yapılandırdı. Proje, toplamda 300 kullanıcıya ulaştı. Mobimark’ın toplam iş hacminin yüzde 50’si BT Kurumsal Bilgi Sistemleri tarafından inşa edilen bu altyapı üzerinden yürütülüyor.
“Rekabetteki iddiamızı teknoloji ile güçlendirdik.”
Umpa Gıda, Ülkem Gıda, Tay İnşaat, Adayat Gayrimenkul, Serdivan Park AVM gibi girişimlerin de yer aldığı büyük bir grubun parçası olan Mobimark adına projeyle ilgili bilgi veren Mali İşler Müdürü Erdal Cigaoğlu, projenin Mobimark’a özel olarak tasarlandığını belirtti. Cigaoğlu, Mobimark’ın rekabetteki üç iddiası olan “geniş ürün yelpazesi”, “yenilikçi hizmet” ile “uzman ve dinamik kadro”ya, BT Kurumsal sayesinde dördüncü madde olarak “güçlü teknolojik altyapı”nın eklendiğini söyledi. Proje sayesinde tüm satın alma, satış ve satış sonrası hizmetler kanalının sağlıklı bir sistem altyapısına dayandırıldığını ifade eden Cigaoğlu, projenin ikinci aşamasında aynı altyapının mobil akıllı telefonlar üzerinden de kullanılabilir hale getirilmesi ile bu alanda Türkiye’de bir ilke imza atıldığını kaydetti.
“BT Kurumsal, işimizi yüzde 70 hızlandırdı.”
BT Kurumsal Bilgi Sistemleri ekibini önceki çalışmalarından tanıdıklarını, deneyimlerine ve vizyonlarına güvenerek birlikte çalışmayı tercih ettiklerini de dile getiren Cigaoğlu, “Sektöre yabancı olmadıkları için ne istediğimizi kısa sürede anlayıp ihtiyaçlarımızı çözüme kavuşturdular.” dedi. “BT Kurumsal Bilgi Sistemleri’nin desteği işimizi yüzde 70 oranında hızlandırdı.” diyen Cigaoğlu, otomasyon sayesinde ek personel maliyetleri, olası hataların doğuracağı kayıplar, zaman ve kağıt maliyetlerinden tasarruf sağlandığını belirtti.
Son Yorumlar