Verizon Business ve bir Xerox şirketi olan CareAR, CareAR’nin saha teknisyenlerine ve müşterilerine sağlayabileceği hizmet ve müşteri deneyimi dönüşümü ile ilgili stratejik ortaklığını duyurdu…
Verizon’un 4G, 5G ağlarını ve gerçeğe yakın zamanlı bilgi işlem teknolojisini, CareAR’ın artırılmış gerçeklik ve yapay zeka tabanlı platformuyla birleştiren teknisyenler, hizmet sorunlarını uzaktan ve proaktif olarak daha hızlı, daha akıllı ve daha güvenli bir şekilde çözebilir, sonuç olarak daha verimli bir müşteri deneyimi sağlarlar.
Rekabetçi kalmak ve en iyi yetenekleri kendine çekmek için işletmelerin, gelişen küresel işgücünün ihtiyaçlarını karşılamak üzere en son teknoloji ve çözümlerden yararlanan, sağlam bir dijital dönüşüm gündemine sahip olmaları gerekir. Verizon’un CareAR ile ortaklığı, konumları ne olursa olsun yeni nesil dijital olarak yerel çalışanların hızlı eğitimini ve hızlanmasını sağlamak için hem ağ teknolojisinden hem de AI/AR’den yararlanarak bu işgücü geçişine yardımcı olacak ve bu benzeri görülmemiş işgücünün gelişim döneminde zorlanmayı azaltacaktır. Verizon, CareAR ile ürün ve hizmet portföyü genelinde gerçek zamanlı destek ve uzman rehberliğinde sorun giderme çözümleri sunacak, müşteriler ve saha teknisyenleri için yeni bir self servis yetenekleri standardı ile kişiselleştirilmiş “nasıl yapılır” bilgisi yaratacaktır.
Verizon Business Gelir Müdürü Sampath Sowmyanarayan, “Küresel işgücünde dramatik bir değişim gördük. Misyonumuz, inovasyon ve büyüme için stratejik yollar belirlerken, müşterilerimizin günümüzde gezinmelerine yardımcı olmaktır. 5G ve uç hesaplama aracılığıyla, verimliliği ve deneyimleri yönlendirmek için CareAR’ın standart mobil, akıllı cam ve drone cihazlarında, gelişmiş AR ve AI yetenekleri sağlamasına yardımcı olabiliriz” dedi.
CareAR Başkanı Sam Waicberg “CareAR uzmanlığı, anında ve bağlamla erişilebilir hale getirmeye odaklanmıştır. Kullanıcılar, uzmanlar için isteğe bağlı görsel erişim ve tercih ettikleri cihaza teslim edilen eğitim içeriği ile yetkilendiriliyor. Verizon ile olan girişimimiz, bu yetenekleri daha da ileriye götürmemizi sağlayarak müşteri sonuçlarının iyileştirilmesine, karbon ayak izimizi azaltmak ve yetenek açığını kapatmak gibi büyük zorlukların çözülmesine yardımcı oluyor” dedi
2020’de Verizon Business, müşteri desteği için COVID’den ilham alarak güvenlik ve mesafe gereksinimlerinde gezinmek üzere kuruluşa yardımcı olmada başarılı olan bir görüntülü sohbet uygulaması aracılığıyla, temel bir sanal asistanın piyasaya sürüldüğünü duyurdu. CareAR ile ortaklık, Verizon’un müşteriler, çalışanlar ve saha teknisyenleri için uzaktan destek vizyonunu hızlandırmasına ve proaktif, kendi kendine çözülen kullanıcı deneyimlerini mümkün kılan, gelişmiş AR ve yapay zeka tabanlı yetenekleri entegre etmeye odaklanmasına olanak tanır.
Son Yorumlar