“Şirketler öğrencilerimizi usta-çırak anlayışıyla yetiştirsin”
Dijital Sistem Geliştiricileri Derneği’nin (DSDER), üyelerine yönelik geliştirdiği “Vizyonerlerle Buluşmalar” adlı seri etkinlikleri devam ediyor. Söz konusu etkinlikler çerçevesinde Bahçeşehir Üniversitesi (BAU) İletişim Fakültesi Dekanı Prof.Dr. H. Kemal Suher, DSDER üyelerine bilgi verirken üniversite-sanayi işbirliği çerçevesinde şirketlere öğrenci gönderdiklerini belirterek “Stajyer yolladığımız proje ortaklarımızdan öğrencilerimizi usta-çırak anlayışıyla yetiştirmelerini istiyoruz” diyor.
DSDER’in BAU İletişim Fakültesi’nin Galata Kampüsünde gerçekleştirilen “Vizyonerlerle Buluşmalar etkinliğinde konuşan Dekan Prof. Dr. H. Kemal Suher başlattıkları Ortak Eğitim Programı hakkında bilgiler verdi. Prof. Dr. Suher konuyla ilgili şu bilgileri verdi: “Öğrencilerimiz, haftanın üç günü, eğitim konusunda işbirliği yaptığımız partnerlerle çalışıyor, iki gün bizde ders görüyor. Öğrencinin sigortasını biz ödüyoruz. Partnerlerimizden de öğrencilerimize stajyer gözüyle bakmayıp, onu usta-çırak anlayışıyla yetiştirmesini; hatta iki dersinin notunu da onların vermesini istiyoruz. Üretim sektörü akademinin önünde gidiyor. Bu yüzden biz de üniversite-sanayi işbirliğini farklı bir noktaya taşıdık.”
Prof. Dr. Suher, dijital anlamda tüm birimleriyle işbirliğine hazır olduğunu söyledi. DSDER Başkanı Gül Gürer Alimgil de BAU ile ilk adımını attıkları üniversitelerle işbirliği çalışmalarını hızlandıracaklarını vurguladı. Konuşmasında son yıllarda internet ve sosyal medya alanlarında yaşanan gelişmelerin iletişim ve marka yönetimine etkilerini özetleyen Prof. Dr. Suher’in anlattıklarını sizin şöyle özetledik:
- Mesajınız sosyal medyaya yansıdıktan sonra artık onun sahibi olmaktan çıkıyorsunuz.
- İletişim kazalarını önlemek için profesyonel destek alın, bir iletişim uzmanı istihdam edin.
- Z kuşağına samimi olun, yalan söylediğinizi fark ederse anında üstünüzü çizdiğini unutmayın
- Marka inanç ve faydalara çıkan en kestirme yoldur. Marka yaratmak istiyorsanız basit, akılda kalıcı özellikleri öne çıkarın. Devletleri de markalar anlatıp yapılandırıyor.
- Günümüzde tüketici eğilimleri çevresel sürdürülebilirlik, kişiselleştirme, organik, çok kültürlülük ve zaman kazandırma özellikleriyle karşımıza çıkıyor.
Etkinliğin sonunda DSDER Başkanı Gül Gürer Alimgil, başta verdiği bilgilerden dolayı Prof. Dr. Suher’e teşekkür edip, “Üniversite-sanayi işbirliği çerçevesinde biz de DSDER olarak tüm ilgili üniversitelerle işbirliklerimizi genişletmeyi hedefliyoruz” dedi.
#guncel, #manset, #vizyoner, #konuşma, #buluşma
Son Yorumlar