Vodafone’un öğrenme ve gelişim akademisi Red Academy, İstiklal Caddesi’ndeki yeni binası Red Academy Eğitim ve Gelişim Merkezi’nin açılışı Vodafone Türkiye CEO’su Gökhan Öğüt ve üst düzey yöneticilerin katılımıyla yapıldı. Türkiye’nin en dijital akademisi olma vizyonuyla tasarlanan merkezde mobil uygulamalarla Vodafone’un tüm çalışanlarına kişiselleştirilmiş bir öğrenme deneyimi sunulacak.
Türkiye’nin Dijital Dönüşümü’ne liderlik etme vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren Vodafone, çalışanlarına yatırım yapmaya devam ediyor. Bu doğrultuda Vodafone, kurumsal eğitim ve gelişim merkezi Vodafone Red Academy’nin yeni binasını İstiklal Caddesi’nde hizmete açtı. Vodafone’un Türkiye’nin en dijital akademisi yapmaya hazırlandığı Red Academy Eğitim ve Gelişim Merkezi, organizasyonel gelişim ve verimlilik için farklı dijital öğrenme araçlarından oluşan bir bütünleşik iletişim akademisi olarak tasarlandı.
Türkiye’nin Dijital Dönüşüm liderlerini desteklemek üzere bir Bütünleşik İletişim Akademisi kurma kararı verdiklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Pınar Kalay, Akademi hakkında şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak, ticari başarılarımızın temelinde insan kaynağının olduğu bilinciyle hareket ediyoruz. Kendi alanında en iyilerin çalıştığı bir işyeri olmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, en iyi yetenekleri bünyemize katmakla kalmıyor, onların uzun vadeli gelişim ve kariyer planlamalarını yapabilmelerini de sağlıyoruz. İnsan Kaynakları stratejilerimizi sürekli öğrenmeye, öğretmeye ve bu yolla performansımızı daha ileri noktalara taşımaya dayalı bir anlayış üzerinde kurguluyoruz. Öğrenen ve öğreten bir kültür yaratma hedefiyle hayata geçirdiğimiz kurumsal eğitim ve gelişim merkezimiz Red Academy, bundan böyle tüm çalışanlarımızı ve ekosistemimizdeki tüm partilerin çalışanlarını yeni Red Academy Eğitim ve Gelişim Merkezi’nde tek çatı altında bir araya getirecek. Merkezimiz, ekosistemimizdeki 43 bin kişiye açık. Mobil teknolojilerle donattığımız yeni merkezimiz katılımcılara kişiselleştirilmiş bir eğitim imkânı sunacak. Great Place to Work ödülü sahibi bir kurum olarak, Red Academy Eğitim ve Gelişim Merkezimiz ile hem çalışanlarımıza hem de sektörümüze gelişim alanında yaptığımız yatırımlarımıza devam edeceğiz.”
Vodafone çalışanları İstanbul’un kalbinde buluşuyor
İstanbul’un en merkezi yerlerinden İstiklal Caddesi’nde konumlanan Red Academy Eğitim ve Gelişim Merkezi, toplam 550 metrekare alana sahip 7 katlı bir binada hizmet veriyor. Her odası farklı eğitim şekillerine göre tasarlanan bina, Vodafone’un farklı lokasyonlardaki çalışanlarını eğitim ve çalıştaylar için iş ortamı dışında tek çatı altında topluyor. Diğer yandan, Akademi binasının hemen altında Vodafone bayisi olması da katılımcılara müşteri deneyimini gözlemlemek için avantaj sağlıyor. Binada eğitim salonlarının yanı sıra çalışanlara zengin bir kaynak arşivi sunan kütüphane ve şirket içi ve dışı önemli etkinlik ve kutlamaların yapılabileceği teras katı da bulunuyor.
Türkiye’nin en dijital akademisi olacak
Red Academy Eğitim ve Gelişim Merkezi’nde eğitime katılanlar, akademiye girdikleri anda kendilerini kişiselleştirilmiş bir öğrenme deneyimi içinde buluyor. Akademi’nin eğitim takvimi, eğitmen ve katılımcı bilgileri, eğitim değerlendirmeleri, kütüphaneden kitap alımı ve teslimi gibi işlemler, mobil uygulama üzerinden takip edilebiliyor. Aynı şekilde, bina içindeki Beacon cihazları ile katılımcıların eğitimlere katılım durumları otomatik olarak izlenebiliyor. Ayrıca, tersyüz öğrenme modeli ile sınıf içi eğitimde dijital öğrenme araçlarının kullanımıyla yaşam boyu öğrenme modeli uygulanıyor.
Organizasyonel gelişim ve verimlilik için farklı dijital öğrenme araçlarından oluşan karma bir gelişim programının uygulandığı Akademi’de kurum kültürüne etki edecek değişim ve dönüşüm projeleri farklı gelişim araçlarıyla destekleniyor.
Sanal gerçeklik gözlüklerine büyük ilgi
Vodafone müşterilerinin memnuniyeti için Türkiye’nin Dijital Dönüşüm liderlerini eğitmeyi hedefleyen Red Academy Eğitim ve Gelişim Merkezi, Türkiye’nin en dijital akademisi olma vizyonuyla yenilikçi gelişim çözümleri sunuyor. Bu vizyonun bir uzantısı olarak, merkezin açılışında tüm davetlilere Sanal Gerçeklik (VR) gözlüğü dağıtıldı. Büyük ilgi gören gözlükler, akıllı telefonlara indirilen mobil uygulama üzerinden 3 boyutlu görüntü etkisi sunarak katılımcılara sanal gezinti deneyimi yaşattı.
Son Yorumlar