Dünya çapında en son teknolojiyi abonelerinin hayatını kolaylaştırmak için hizmete sunan Vodafone Türkiye’nin geliştirdiği yeni Vodafone Self Servis Widget, abonelerin tarifelerindeki tüm kullanım bilgilerini kolay ve ücretsiz olarak telefon ekranlarında gösteriyor.
Android telefonlara yüklenen Vodafone Self Servis Widget, ücretsiz olarak tarifedeki kullanımı, pakette kalan ses, mesaj ve veri miktarını ücretsiz gösteriyor. Böylece abone fatura şoku yaşamıyor ve hizmet paketinde kalan kullanımı anında görebiliyor. Uygulama, Vodafone hizmetlerine hızlı erişim sağlayarak Vodafone’luların hayatını kolaylaştırıyor.
Vodafone Türkiye’nin, hayatı kolaylaştırma vizyonuyla abonelerine sunduğu ürün ve hizmetlere bir yenisi daha eklendi. Vodafone Türkiye bünyesinde faaliyet gösteren ve Vodafone Grubu’nun küresel inovasyon merkezi olarak çalışan Oksijen Ar-Ge’nin tasarladığı ücretsiz Vodafone Self Servis Widget, Vodafone abonelerine tarifelerindeki kullanım durumunu ve paketlerindeki kalan miktarları hızlı ve kolay şekilde sunuyor.
Vodafone’luların tarifesindeki kullanım detaylarını ve kotalarında kalan miktarları akıllı telefonların ana ekranına getiren Vodafone Self Servis Widget, Android telefonlara ücretsiz olarak yüklenebiliyor. Akıllı telefonların ekranlarında küçük bir pencere açarak burada kullanım verilerini göstermeye başlayan uygulamayı yurt içinde kullanmak tamamen ücretsiz.
Yayına girdiği ilk 70 günde 70 bini aşkın kişi tarafından indirilen uygulama, telefona yüklendiği anda abone numarasını tespit ederek ekrana bir Android widget şeklinde yerleşiyor ve durum göstergesiyle hızlı ve kolay şekildebilgi vermeye başlıyor. Widget’ın içinden Vodafone’un hayatı kolaylaştıran diğer hizmet ve fırsatlarına da erişilebiliyor.
Basit, ücretsiz ve kolay kullanımıyla Vodafone’luların hayatını kolaylaştıran uygulamayla tarifelerinin kontrolü tamamen Vodafone müşterilerine geçiyor. Bireysel Vodafone müşterileri Vodafone Self Servis Widget’i kullanarak Vodafone servis ve kampanyalarından haberdar olmanın kolaylığını yaşıyor.Tüm bu kolaylıklardan yararlanmak için“Vodafone Self Servis” uygulamasını Google Play’den indirmek yeterli.
Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Hakan Çelik, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak mobil iletişimin olanaklarını herkes için kolay, anlaşılır ve erişilebilir kılma hedefiyle faaliyet gösteriyor, abonelerimizin ihtiyaçlarını iyi analiz etmeye özen gösteriyoruz. Dünya çapında en son teknolojileri, ihtiyaçları doğrultusunda tüketiciye ulaştırma doğrultusunda faaliyetlerimizi şekillendiriyoruz. Abonelerimize Vodafone’un kolaylıklar dünyasını sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Akıllı telefon kullandığı halde internet kullanımı konusunda kaygılı abonelerimizi rahatlatmak ve fatura şoku yaşamayacaklarını bir kez daha teyit etmek için, tarifelerindeki ses, mesaj ve veri kullanımlarını kolay, hızlı ve ücretsiz bir şekilde takip edebilecekleri uygulamamızı hayata geçirdik. Vodafone Self Servis Widget, Android işletim sistemli tüm telefon ve tabletlerin ana ekranlarından kolayca erişilebiliyor. Vodafone’lular tüm kullanım ve kalan paket kotası bilgilerini takip edebiliyorlar. İnternet bağlantılarını Vodafone şebekesi üzerinden sağlayan kullanıcılar, şifre girmeye gerek duymadan self servis uygulaması ve widget’ı kullanabiliyorlar, bunun için de yurt içinde internet ücreti ödemiyorlar. Vodafone olarak, abonelerinin hayatını kolaylaştıran operatör olmayı sürdürerek, mobil iletişimin nimetlerini en kolay ve hızlı şekilde onlara ulaştırmaya devam edeceğiz.”
Son Yorumlar