Vodafone Türkiye, bu yıl 9’uncusu düzenlenen Felis Ödülleri’nden PR, medya, yaratıcılık ve dijital alanlarında toplam 13 ödülle döndü. En büyük ödüllerden “Yılın Reklamvereni” unvanına da layık görülen Vodafone Türkiye, Felis Ödülleri’nde adından en çok söz ettiren marka oldu…
Brand Week Istanbul kapsamında gerçekleşen 9. MediaCat Felis Ödülleri 4-5 Kasım’da İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Vodafone Türkiye, en büyük ödüllerden biri olan “Yılın Reklamvereni” ödülünün yanı sıra PR, medya, yaratıcılık ve dijital alanlarında 12 farklı kategoride ödülün de sahibi olarak törene damgasını vurdu. İki güne yayılan ödül töreninde ilk gün Medya ve PR kategorilerinde, ikinci gün de Yaratıcılık ve Dijital kategorilerinde ödüller dağıtıldı. Vodafone Türkiye Beşiktaş JK sponsorluk anlaşması kapsamında Vodafone Arena iletişimi için hazırlanan farklı kampanyalar tüm kategorilerde en az bir ödüle sahip olarak en çok ödül getiren Vodafone iletişim çalışması oldu. Team Red, Tribal Worldwide Istanbul, C-Section ve Ogilvy PR Vodafone Türkiye için hazırladıkları kampanyalarla ödül kazanan ajanslar arasında yer aldı. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak, pazarlama iletişiminin prestijli ödüllerinden Felis Ödülleri’nde toplam 13 ödül kazanmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Özellikle de ‘Yılın Reklamvereni’ ödülüne layık görülmüş olmamız, her zaman benzersiz ve samimi olma hedefiyle gerçekleştirdiğimiz iletişim çalışmalarında ajanslarımızla birlikte yakaladığımız sinerjinin başarısını ortaya koyduğundan bizim için çok değerli. Tüketici nezdinde bir güven markası olduğumuzu ve giderek büyüdüğümüzü aldığımız ödüllerle de teyit etmiş olduk. Vodafone olarak önümüzdeki yıllarda da kreatif ajanslarımızla verimli işbirliğini ve akılda kalıcı kampanyalara imza atmayı sürdüreceğiz.”
Son Yorumlar