• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Vodafone Türkiye, ISO 22301 standardı’na geçiş denetimini tamamladı

10 Nisan 2013
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Vodafone Türkiye, İş Sürekliliği Yönetim Sistemi’ni kendi kaynakları ile yöneten, denetleyen, gerektiğinde grup şirketlerine destek verebilen; bu anlamda bilgi transferini sağlayan, kaynaklarını verimli şekilde kullanan, uzman, yönetici ve takım liderlerinden oluşan tetkikçi kadrosuyla, ISO 22301 Sosyal Güvenlik İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Standardı’na geçiş denetimini tamamladı.

Türkiye’deki teknoloji ve telekomünikasyon sektöründe BS 25999 (İş Sürekliliği Yönetim Sistemi) belgesini alan ilk firma olmasıyla bu alanda lider olan Vodafone, söz konusu standardın yeni şekli olan ISO 22301 Sosyal Güvenlik İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Standardı’na geçiş denetimini, dünyaca ünlü ve tüm standartların öncüsü olan BSI firması ile tamamladı.

İş Sürekliliği Yönetimi (İSY) konusundaki temel noktaları tanımlayan ve işletmelere İş Sürekliliği Yönetimi temelleri konusunda rehber olan ISO 22301 belgesi, paydaşlar nezdinde işletmelerin iş yönetimi konusunda tam anlamıyla hazır olduğunu garanti etmesinin yanında, iç ve dış müşterilere karşı tüm yönetim beklentilerinin karşılanması açısından kesin bir güven sağlıyor.

İş sürekliliği çalışmaları, Vodafone Türkiye`nin kendi bünyesinde yetiştirmiş olduğu 30’dan fazla ISO 22301 Baş Denetçi ve İç Denetçileri, uzman ve yönetici kadrolarının tecrübe, birikim ve yetkinlikleriyle dışarıdan danışmanlık hizmeti almadan, kendi bünyesinde yapılıyor.

Karaçay: “İş Sürekliliği Yönetim Sistemimizin temel odağı marka değerimizi ve müşteri memnuniyetini korumak”

İş sürekliliğini sağlamak için dünya standartlarını esas alıp uyguladıklarını ve  tüm değişiklikleri kendi iş sürekliliği yönetim
sistemlerine uygulayabilecek  yetkinlikte olduklarını vurgulayan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Selçuk Karaçay, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak, marka değerimizi ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı İş Sürekliliği Yönetim Sistemi’nin temel odağı ve kapsamı olarak görüyoruz. Kritik ürün ve servislerde kesintilerin önceden belirlenen minimum seviyede tutulması, tüm bu çalışmaların da bağımsız kuruluşlar tarafından denetlenerek güvence altına alınması Vodafone Türkiye’nin stratejik hedeflerinden biridir. İş Sürekliliği ise, sadece global ölçekte olan şirketimiz genelinde değil, tüm dünyadaki iş modellerinde geçerli bir uygulamadır. Merkezini insana odaklayan şirketimiz, acil durumlarda ve krizlerde ne yapacağını bilen çalışanlardan oluşmaktadır. Teknolojik ve hizmet anlamında gelişmişliğimizin en önemli ölçüsü olarak gördüğümüz ISO 22301  standardına geçiş denetimini BSI ile yaptık. Şirketimiz değişiklikleri yakından takip etmekte olup, bu konuda da öncü olduğunu sektöre bir kez daha kanıtlamıştır. Bu çalışmayı kendi bünyemizde yetiştirdiğimiz yetkin, tecrübeli ve kalifiye elemanlarımızla yapmış olmanın gururunu bir kez daha yaşamış olduk. 30’dan fazla ISO 22301 Baş Denetçi ve İç Denetçilerimizle sadece Vodafone Türkiye`de değil, Vodafone Gruba bağlı diğer ülkelerdeki Vodafone şirketlerine de iş sürekliliği standartlarının kurulmasında, geliştirilmesinde ve denetiminde destek vermekteyiz.”

 

Tags: depolamakurumsal
Previous Post

Lenovo liderliğinin arkasında 3.500 kişilik Dev Ar-Ge ekibi var

Next Post

Buffalo’dan 16x Harici Blu-ray XL Sürücü

Next Post

Buffalo’dan 16x Harici Blu-ray XL Sürücü

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG