VODAFONE, MAĞAZALARININ DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜ İÇİN 200 MİLYON TL’LİK YATIRIM YAPTI
Dijital Dönüşüm vizyonu doğrultusunda Türkiye’nin 81 ilinde perakende yüzünü yenileyen Vodafone, toplam 1.200 mağazası için 2 yılda bayi yatırımları da dahil olmak üzere 200 milyon TL’lik yatırım yaptı. Mağazalarını dijital bir anlayışla yeniden tasarlayan şirket, son olarak, en dijital mağazasını Türkiye’nin ilk akıllı stadyumu Vodafone Arena’da açtı. Vodafone Arena Akıllı Stat mağazası için toplam 1 milyon TL’lik yatırım yapıldı.
Açılışa Beşiktaş JK ve Türkiye futbol tarihine damgasını vurmuş efsane futbolcular Metin, Ali ve Feyyaz da katıldı. Beşiktaş’ın efsane üçlüsü, mağazadaki tüm teknolojik yenilikleri bizzat deneyimledi.
Türkiye’nin dijital geleceğine liderlik etmeyi hedefleyen Vodafone, 81 ildeki 1.200 mağazasının Dijital Dönüşümü için bayi yatırımları da dahil olmak üzere 2 yılda toplam 200 milyon TL’lik yatırım yaptı. Daha kaliteli hizmet ve daha yüksek müşteri memnuniyeti hedefiyle mağazalarının iç ve dış görünümünü global dijital tasarımıyla yenileyen Vodafone, son olarak en dijital mağazasını Türkiye’nin ilk akıllı stadyumu Vodafone Arena’da açtı. 6 ayda tamamlanan Vodafone Arena Akıllı Stat mağazası için toplam 1 milyon TL’lik yatırım yapıldı.
Sinan Kızıldağ: Perakendede dijital olmayan, demode olmaya mahkum
Vodafone Arena Akıllı Stat mağazasının açılışında konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, Kasım 2013’te Dijital Dönüşüm vizyonumuzu açıkladığımızda, ‘Türkiye’yi mobil iletişim ve dijitalleşmede dünya ligine çıkarmayı hedeflediğimiz ve kendimizi dijital geleceği gerçek kılacak dönüşümün lideri olmaya aday’ olarak konumlandırdığımızı belirtmiştik. Bu süreçte, Türkiye’nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme ve müşteri memnuniyetinin önderi olma stratejimize hep sadık kaldık ve söz verdiğimiz gibi, 200 milyon TL’lik yatırımla 81 ilde 1.200 mağazamızın Dijital Dönüşümünü tamamladık. Tüketiciler artık her an her yerde mobil durumda, tüm toplumsal ve ekonomik faaliyetlerini paylaşarak ‘yeni toplumsal’ kültürü oluşturuyorlar. Tüm bu değişimi en dinamik takip eden perakendede dijital olmayan, demode olmaya mahkum kalıyor. Perakende dijitalleşmeyi gördü, denemeler yapıyor ve para yatırıyor. Bu süreçlerin verdiği sorumlulukla, Türkiye’ye örnek olduğumuz, sürdürülebilir bir başarıyla beraber tüm bu değişimi sağladığımız için gururluyuz.”
150 milyon doları aşan toplam değeriyle Türkiye’nin en büyük sponsorluk anlaşmasını başarıyla sürdürdüklerini belirten Kızıldağ, “Sponsorluğumuzun en önemli çıktısı olan Vodafone Arena, sadece ülkemizin değil, dünyanın en güzel stadyumlarından biri oldu. Bu değerli lokasyonda, İstanbul’un bu yeni yaşam alanında, 1 milyon TL’lik yatırımla 6 aylık yapım sürecinin ardından Vodafone olarak en dijital mağazamızı açıyoruz” dedi.
Efsane üçlü de açılışa katıldı
Vodafone’un en dijital mağazasının açılışına Beşiktaş JK ve Türkiye futbol tarihine damgasını vurmuş efsane futbolcular Metin, Ali ve Feyyaz da katıldı. Mağazayı davetlilerle birlikte gezen Beşiktaş’ın efsane üçlüsü, Vodafone’un Dijital Dönüşüm vizyonunu yansıtacak şekilde çok özel bir konseptle tasarlanan mağazadaki tüm teknolojik yenilikleri bizzat deneyimledi. Beşiktaş’ta oynadıkları dönemde toplam 339 gole ulaşarak bir rekora imza atan efsane üçlü Metin Tekin, Ali Gültiken ve Feyyaz Uçar davetlilerle bol bol hatıra fotoğrafı çektirirken, Beşiktaş’ın yeni yuvası Vodafone Arena’da efsanevi Beşiktaşlılık ruhunu başarıyla yansıtan Vodafone Arena Akıllı Stat mağazasının açılışına katılmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirttiler.
En hızlı 4.5G deneyimini sunuyor
Toplam 200 metrekare satış alanıyla Vodafone’un Türkiye’deki en büyük mağazası olma özelliğini taşıyan mağazada toplamda 45 metrekarelik LED ekran kullanımı bulunuyor. Mağazanın girişinde bulunan LED duvar uygulamasında ise Beşiktaş’ın 34 yıllık emektar malzemecisi Süreyya Soner kendi sesiyle ziyaretçileri karşılıyor.
Vodafone Arena Akıllı Stat mağazasının tasarım konsepti, Vodafone Grubu ile Vodafone Türkiye ekiplerinin ortak çalışmaları sonucunda belirlendi. Mağaza için özel olarak hazırlanan vitrin ekranları, duvar video uygulamaları, son LED teknolojileri, müzik ve oyun uygulaması ve dev kulaklık, ziyaretçilere çok özel deneyimler yaşatıyor. Mağaza ziyaretçilerini girişte karşılayan Çok Satanlar Masası ile son teknolojik cihazları deneyimleme imkânı sunulurken, masanın tavan tasarımı da stat atmosferinin en etkili şekilde yansıtılmasını sağlıyor. Ziyaretçilerine en hızlı 4.5G deneyimini yaşatan mağazada, farklı ölçüleriyle dikkat çeken bir Vodafone SüperNet Alanı ve müşteri deneyimini zenginleştiren bir Vodafone Red İnteraktif Deneyim Alanı da bulunuyor. Beşiktaşlı taraftarlar için özel sürprizlerin de düşünüldüğü mağazada, Taraftar Fotoğraf Alanı’nda ücretsiz olarak dijital yeşil ekranlı hatıra fotoğrafı çektirme, KaraKartal Taraftar Alanı’nda ise stat atmosferini yakından deneyimleme imkânı sunuluyor.
Dijitalleşmenin son örnekleri sunuluyor
Vodafone’un tüm mağazalarında, müşterilerin akıllı telefonları dijital olarak deneyimleyebilmeleri için Dene Beni uygulaması, dijitalleşmenin son örneklerinin sunulduğu Evde İnternet ve Teknoloji Köşeleri, Vodafone 4.5G teknolojisinin denenebildiği özel bir alan bulunuyor. Çalışanların sadece satış değil “dijital asistanlık” da yaptığı Vodafone mağazalarında, müşterilerin tüm cihaz kurulum ve veri transfer ihtiyaçları ücretsiz karşılanıyor. Vodafone yakın gelecekte, müşterilerine gerçek bir mağaza personeli olmadan da Self Servis Kiosk ve Sanal Müşteri Hizmetleri Yetkilisi uygulamalarıyla hizmet alma imkânı sunacak.
#Vodafone, #Dijitalleşme, #edönüşüm, #VodafoneArena, #DijitalDönüşüm, #Manşet
Son Yorumlar