Serbest ve mobil çalışanlara ortak çalışma alanları, şirketlere toplantı odaları, hazır ve sanal ofisler sunan Workinton, personel yönetimine dair tüm süreçlerini tek çatı altında topladı.12 şubesi ve 70 çalışanı bulunan Workinton, Türkiye’nin ilk bulut tabanlı insan kaynakları (İK) ve personel yönetim sistemi Kolay İK’yı kullanmaya başladı.
Workinton’un İnsan Kaynakları Müdürü Ayşe Kirman, “En iyi çalışma ortamlarını sağlamak üzere 5 yıl önce yola çıktık. Sürekli büyüyen yapımızla, farklı lokasyonlardaki çalışanlarımızı da sürece dahil edebileceğimiz bir yazılıma ihtiyacımız vardı. Kolay İK’nın hem bulut tabanlı olması, hem de bizim gibi genç, dinamik ve yenilikçi olması, iş ortağımız olacak yazılımı belirlerken fark yaratmıştı. Kolay İK’ya sadece İK departmanımız değil, tüm çalışanlarımız erişebiliyor, izin ve avans gibi taleplerini Kolay İK üzerinden gerçekleştiriyor. Takvim uygulaması sayesinde önemli etkinliklerden, günlerden haberdar olabilirken, dosyalar uygulaması sayesinde yayınladığımız formlara, prosedürlere rahatlıkla erişebiliyor. Kolay İK, ‘iyi çalışanlar ülkesi’nin işini kolaylaştırıyor.” dedi.
Kolay İK Kurucu Ortağı Çağlar Yalı, “Workinton’un İK ve personel yönetimine dair tüm süreçlerini Kolay İK’nın bulut yazılım sistemine aktardık. Dijitalleşme sürecine katkı sağlarken, maliyetlerini de azalttık. Aynı zamanda en değerli kaynakları olan verilerini, dünyanın her yerinde güvenilirliği kabul edilen 2048-Bit SSL sertifikasıyla koruma altına aldık.” dedi.
#Workinton, #Türkiye, #buluttabanlı, #insankaynakları, #İK, #yönetimsistemi, #KolayİK, #dijitaldönüşüm, #sonhaber
Son Yorumlar