Müşteri deneyimi ve süreç yönetimi hizmetlerinin dünya genelindeki en önemli çözüm ortaklarından Comdata Group’un Türkiye’deki faaliyetlerini 1 Ocak itibariyle Yasin Uslu yönetecek.
Müşteri Deneyimi ve Süreç Yönetimi’nde lider yenilikçi küresel bir hizmet sağlayıcı olan Comdata Group, bugün 50.000 çalışanı ile 22 ülkede 670’in üzerinde müşteriye hizmet veriyor.
Türkiye’ye yaptığı yatırımlar, hizmet ivmesi ve yenilikçi vizyonuyla sektörünün en önemli aktörü haline gelen Comdata Group, Türkiye’de “Comdata Türkiye” markası ile hizmet sunuyor. 1 Ocak 2019 itibariyle, Comdata Türkiye’nin Genel Müdürlüğü görevine Çağrı Merkezi Sektörü’nün deneyimli ismi Yasin Uslu atandı.
Yurtdışında başladığı iş yaşamında, Çağrı Merkezi firmalarında operasyon yönetiminde deneyim kazanan Yasin Uslu, 2008 yılında Kanada’da Eastman Kodak’taki görevinden sonra Türkiye’ye kesin dönüş yaptı. 2011 yılına kadar Sektörde önemli görevler üstlendikten sonra, 2011-2013 yılları arasında Koç Bilgi Grubu Şirketi Callus’ta Operasyon Grup Müdürü olarak çalışmaya başladı. Callus’ın Comdata Group tarafından satın alınmasının ardından günümüze kadar Comdata Türkiye’nin Operasyon ve Müşteri İlişkilerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı. 1976 Ankara doğumlu olan Uslu, Kanada Toronto’da Seneca College’da Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitimini tamamladıktan sonra, York Üniversitesi’nde Bilgi Teknolojileri konusunda yüksek lisans yaptı. Yasin Uslu, evli ve iki kız çocuğu babasıdır.
#Comdata
Son Yorumlar