Zoho CRM Plus, işletmelere iş süreçlerinde pek çok farklı kaynağı tek hesap üzerinden analiz edecek sorunsuz bilgi akışı sağlıyor…
Online iş, verimlilik ve etkileşim uygulamaları sunan küresel bilişim hizmetleri şirketi Zoho; Satış, Pazarlama, Müşteri Desteği ve Operasyonlarını bir arada çalıştıracak yeni kullanıcı deneyimi platformu Zoho CRM Plus’ı tanıttı.
Yeni nesil Zoho CRM Plus sayesinde Zoho kullanıcıları; müşterilerinin farklı departmanlardaki işlemlerinin takibinin tamamını yapabilecek. İş zekası ve raporlama platformu ile zenginleşen Zoho CRM Plus, kurumların tek bir kanal üzerinden müşteri eğilimlerini derinlemesine anlamalarına ve üstün müşteri deneyimi sunmalarına yardımcı olacak.
“Kurumlar artık yapay zekanın müşteriler için pozitif deneyimler yaratmasının önemini kabul ediyor” diyen CRM Essentials Kurucu Ortağı ve Partneri Brent Leary, kurumların odak noktasının sürdürebilir ve pozitif müşteri deneyimi oluşturmak olduğunu ve yapay zekanın bu bakış açısıyla süreçlere entegre edildiğini anlatıyor.
Leary, “CRM Plus sayesinde Zoho; analizleri ekiplere otomatik olarak sunan akıllı asistanı Zia’nın tüm uygulamalardaki veriye erişmesine olanak tanıyor. Böylece sistem Satış, Pazarlama, Destek ve Operasyonların tek bir teknoloji çatısında toplandığı güçlü ve etkili bir platform haline geliyor” dedi.
Bu yeni Müşteri Deneyimi Platformu’nda işletmeler tek bir işlemle tüm müşteri temas noktalarından alınan gerçek zamanlı, bağlamsal zekâyı kullanabiliyor.
Platform, kesintisiz çoklu kanal müşteri katılımı, veri toplama analizi ve bölümler arası işlemler için de yeni bir standart belirliyor.
#Zoho CRM Plus, #İş Zekası
Son Yorumlar